Deskundigheid
Duidelijk
Snelheid
Persoonlijk

Duidelijke en goede uitleg op vragen en over onderwerpen.
Prettig om mee samen te werken.

Bibi Tattje

Sarah heeft mij goed bij gestaan in een alimentatiekwestie. Ze heeft er voor gezorgd dat alles overzichtelijk voor mij bleef zodat ik ook echt achter de gemaakte beslissingen kon staan.

Tina Coppoolse

Ik vind Sarah Köller een vriendelijke vrouw.
Heeft een open houding.
Luister goed.

Rein Midavaine

Kundige advocaat met goede dossier kennis en begrijpelijke uitleg. Tijdens zitting vlot, to the point en helder pleidooi.
"Last but not least" mooie aantrekkelijke verschijning.

In gesprekken en met kinderen erg fijn

Reactie SARAHKOLLER - COLONIA BV:

Fijn dat jullie de gesprekken met jullie en de kinderen als positief hebben ervaren. Jammer dat jullie bemiddeling als te langzaam hebben ervaren. Er is binnen ongeveer 3 maanden (waarin ook de... Fijn dat jullie de gesprekken met jullie en de kinderen als positief hebben ervaren. Jammer dat jullie bemiddeling als te langzaam hebben ervaren. Er is binnen ongeveer 3 maanden (waarin ook de kerstperiode viel) een kwalitatief goed convenant en ouderschapsplan tot stand gekomen en getekend. Hierna heeft de indiening van het verzoek plaatsgevonden. De procedure bij de rechtbank duurde wat langer dan gebruikelijk. De agenda en het tempo van de rechtbank wordt helaas niet door mij bepaald.
Sarah Köller

eduardo

Mijn ervaringen met Sarah is dat ze erg duidelijk en daadkrachtig is. Heb nog niet heel veel gebruik gemaakt van haar diensten, maar heb vertrouwen in haar deskundigheid.

M.T. Riverola

Prettig, zeer professioneel kontakt, ter zake kundig

SARAKOLLER/COLONIA BV

Ik heb me bij Sarah erg veilig, vertrouwd en begrepen gevoeld.

Prettige samenwerking. In de zaak helaas niet het resultaat waar ik op hoopte bereikt.

Sarah heeft een grote mate van kennis en ervaring en is op de hoogte van de laatste (en aanstaande) ontwikkelingen op het vakgebied. Dit, samen met haar betrokkenheid, scherpte en doelgerichte... Sarah heeft een grote mate van kennis en ervaring en is op de hoogte van de laatste (en aanstaande) ontwikkelingen op het vakgebied. Dit, samen met haar betrokkenheid, scherpte en doelgerichte aanpak maakt dat zij voor ons de beste advocaat is die we tot nu toe hebben meegemaakt.