20961 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

20961 Reviews

Sanne

Spiegel met verwarming gekocht op 08-12, waarbij het verwarmingselement is vergeten. In maart hebben wij, naar veel gebel en verzoek, het element alsnog toegestuurd gekregen, echter de verkeerde.... Spiegel met verwarming gekocht op 08-12, waarbij het verwarmingselement is vergeten. In maart hebben wij, naar veel gebel en verzoek, het element alsnog toegestuurd gekregen, echter de verkeerde. Uiteindelijk hebben wij een nieuw element gekregen in april. Ofwel, vier maanden later (het element is daarnaast ook nog eens erg klein in verhouding tot de spiegel).

van Leent en de Moel

Eerst te laat geleverd, toen niet alles geleverd, toen verkeerd geleverd en de oplossing duurt en duurt maar. We hopen dat komende week alles wordt opgelost.

Simons

Ik heb twee doosjes tegels besteld. Deze wordt keurig geleverd door een uiters aardige chauffeur welke de tegels op een minipallet aanleveren!
Super

3ds construct bv

Verkeerde levering volledig anders dat wij bestellen hebben. Niet correct. Geen serieuze bedrijf. Zeker Menneer Willem niet man van worden.

Duijn

Vriendelijk en correct behandeld bij ontvangst.

D. Buijl

Hele goede service, vriendelijk en hulpvaardig

Bob Jansen

Super geregeld en snel

Veerle

Super service, kwaliteit en snelle levering! Van bekijken in de showroom tot levering: alles was binnen twee weken geregeld. Ook toen er een misverstand was met de leverancier is dit zo snel... Super service, kwaliteit en snelle levering! Van bekijken in de showroom tot levering: alles was binnen twee weken geregeld. Ook toen er een misverstand was met de leverancier is dit zo snel opgelost, dat de artikelen alsnog op tijd geleverd konden worden. Ik ben een heel tevreden klant!

Sofie

Goede kwaliteit prijs verhouding van de producten. Levering in 2 delen gehad. Het deel met de eigen bezorgservice was top, alleen de bezorgservice die zij gebruiken van DPD was waardeloos. De... Goede kwaliteit prijs verhouding van de producten. Levering in 2 delen gehad. Het deel met de eigen bezorgservice was top, alleen de bezorgservice die zij gebruiken van DPD was waardeloos. De klachtenservice wel altijd goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers.