20952 beoordelingen

20952 Reviews

Remco

Vlot en flexibel

Lisa

Zeer tevreden over de mooie kranen van Saniclear en alle benodigdheden. Vooraf even contact gehad met de klantenservice en die hebben mij perfect geholpen. De levering was vervolgens precies volgens... Zeer tevreden over de mooie kranen van Saniclear en alle benodigdheden. Vooraf even contact gehad met de klantenservice en die hebben mij perfect geholpen. De levering was vervolgens precies volgens planning, ideaal omdat wij aan een strak schema gebonden waren. Dankjewel!

Anne

Fijn advies, snelle levering, groot assortiment

Nermin Yilmaz

Super goed

groningen

Mooie glasraam voor douche en snel geleverd

Sandra Enthoven

Top
Via chat snel antwoord op vraag

Jur

Incomplete levering, wastafel behorende bij badkamermeubel ontbrak... wacht op antwoord, inmiddels al 3 keer zelf gebeld voor update....blijft tot op heden onopgelost

Tamor

Bestel twee wc potten. Konden dag er na geleverd worden. Maar kwam mij niet goed uit. Aangevinkt dag later levering. Krijg ik op de dag van levering een mailtje dat de zending een dag is uitgesteld.... Bestel twee wc potten. Konden dag er na geleverd worden. Maar kwam mij niet goed uit. Aangevinkt dag later levering. Krijg ik op de dag van levering een mailtje dat de zending een dag is uitgesteld. Erg jammer. Klantenservice mailtje gestuurd en kreeg een mailtje met een reactie kan gebeuren.

van Geel

Mooie producten, tegen goede prijs