Projecten
Rendement
7.6/10

Goed.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Wilde ik wel eens proberen.

Nee.

Redelijk, laatste tijd wel mindere kwaliteit van projecten.

Zekerheid hypotheek

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Meer projecten & betere kwaliteit projecten.

Matig. Het idee is geweldig, maar door een aantal zaken ben ik gestopt met nieuwe investeringen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

goed rendement en grote zekerheden.

Ja:
Ja:
- Een overzicht met alle (toekomstige) uitbetalingen (betaalschema) hoort in de investeerdersomgeving op de website te staan. Niet via de mail! Hierin duidelijk laten zien welke betalingen verwacht kunnen worden, en welke betalingen reeds uitgevoerd zijn.

En verder:
- Website is op sommige momenten zeer traag, zeker de investeerdersomgeving.
- De website indeling is niet intuïtief: Bijvoorbeeld: Ik moet 6 handelingen uitvoeren voordat ik eindelijk bij mijn transacties ben. De loginknop hoort centraal (rechtsboven!) op de homepage te staan, nu is het iedere keer zoeken. Na het inloggen graag direct naar de lijst met investeringen in plaats van een reclamepagina. Dit is extreem frustrerend.

Snel en makkelijk te doen

hypothecaire zekerheid

Het idee van SiG spreekt mij erg aan, omdat in vergelijking met spaarrente een hoog rendement kan worden behaald met veel zekerheden. Helaas werkte het betalingssysteem nog niet goed, wat hopelijk... Het idee van SiG spreekt mij erg aan, omdat in vergelijking met spaarrente een hoog rendement kan worden behaald met veel zekerheden. Helaas werkte het betalingssysteem nog niet goed, wat hopelijk snel definitief is verholpen.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Het concept van SiG spreekt mij erg aan. Iets minder rente dan andere crowdfundplatformen, maar wel met beduidend meer zekerheden. Ik verwacht dat het percentage van mijn inleg dat niet terug komt... Het concept van SiG spreekt mij erg aan. Iets minder rente dan andere crowdfundplatformen, maar wel met beduidend meer zekerheden. Ik verwacht dat het percentage van mijn inleg dat niet terug komt hierdoor zeer laag zal zijn, waardoor ik per saldo net zoveel rendement (of misschien wel meer rendement) behaal als bij andere platformen.

- meer projecten, zodat men meer kan spreiden;
- lagere inleg mogelijk maken (100 euro i.p.v. 250 euro of misschien nog wel iets lager);
- uitbetaling direct op een bankrekening en niet...
- meer projecten, zodat men meer kan spreiden;
- uitbetaling direct op een bankrekening en niet op een wallet met hoge opnamekosten; Ik zou ook kunnen leven met bijvoorbeeld 1 gratis opname uit de wallet per kwartaal.
- een deugdelijk overzicht van inkomsten per project

Eelco Raspe

Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Via Hypotheken Midden Nederland bij Samen in Geld terecht gekomen. Lijkt een zeer betrouwbare club.

Niet direct.

Nu een paar investeringen lopen, erg tevreden!

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

hoog rendement en een grote zekerheid

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

overzichtelijkere schema's en of uitleg van de projecten. Het was in het begin nog goed kijken hoe het nou precies in zijn werk ging

Heb goede ervaringen met dit platform.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Was op zoek naar een andere manier van inkomen ( de rente op spaarrekeningen is laag ).

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De website werkt goed. Rente wordt idd bijgeschreven. dat is mijn ervaring met de reguliere investeringsroute
Als fundingszekerheidsverschaffer heb ik minder goede ervaringen. reactiesnelheid van medewerkers kan omhoog. Als ik niets hoor terug hoor als ik een zekerheidstoezegging doe per mail, doet dat mijn vertrouwen afnemen. Het lijkt erop dat het werkproces van het verschaffen van fundingzekerheid nog niet geheel bedacht is.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Ik ken een van de oprichters en dat geeft vertrouwen.
Afweging van rendement en risico.
Ik ken een van de oprichters en dat geeft vertrouwen.
Afweging van rendement en risico.
rendement van 5% en de zekerheid dat je recht van hypotheek hebt met een notariele akte en dat er iemand is die dat recht zal opeisen als niet aan de verplichtingen wordt voldaan. Die optelsom lijkt veilig.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Als je meerdere investeringen hebt gedaan, is het lastig dat bij de rente betalingen niet vermeld staat voor welk project is. Zou handig zijn als je maandelijks een overzicht kon downloaden. Of is... Als je meerdere investeringen hebt gedaan, is het lastig dat bij de rente betalingen niet vermeld staat voor welk project is. Zou handig zijn als je maandelijks een overzicht kon downloaden. Of is dat al mogelijk en mis ik iets?
Ik vraag me af hoe ik aan een jaaroverzicht kom voor de belasting dienst. Ook daar vraag ik me af heb ik iets gemist of moet ik er achter aan. Daarmee zou ik jullie meer werk verschaffen dan mogelijk nodig is. Als jullie mij hierover informeren scheelt dat jullie veel werk. Jullie hebben heeeeeel veel relatief kleine investeerders, lijkt me.