Projecten
Website
Rendement
7.6/10

Hans Gemert

Goed platform tot op heden. Komen afspraken na en geven reele verwachtingen. Heb nu 7 projecten lopen en lopen tot op heden allemaal volgens afspraak. Enige nadeelpunt vind ik de ewallet, ook al... Goed platform tot op heden. Komen afspraken na en geven reele verwachtingen. Heb nu 7 projecten lopen en lopen tot op heden allemaal volgens afspraak. Enige nadeelpunt vind ik de ewallet, ook al werkt die wel, heb ik het geld toch liever meteen op mijn eigen rekening.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Goed rendement in combinatie met een laag risico. Ik investeer tot op heden enkel in schijf 1.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

- projecten diverser door het land al zijn jullie de laatste tijd steeds beter mee bezig - onderzoek of je van de ewallet afkan en inplaats daarvan rechtreeks aan investeerders uitbetaald.
- meer informatie over de geldvrager

Dennis

Komt serieus en betrouwbaar over, reageert goed en snel op vragen. Bieden realistische verhouding risico rendement van mijn investering, maar de tijd zal moeten uitwijzen hoe dit op de langere... Komt serieus en betrouwbaar over, reageert goed en snel op vragen. Bieden realistische verhouding risico rendement van mijn investering, maar de tijd zal moeten uitwijzen hoe dit op de langere termijn blijft gaan.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

realistische verhouding risico rendement van mijn investering,

Spreiding van mijn investeringen over sectoren en platforms

Communicatie over wanneer de 25 euro van de zomeractie wordt uitgekeerd

Nog geen ervaring

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Ik denk dat het vestrekken van 1ste hypotheken op basis van max de WOZ waarde een belegging is met relatief laag risico en toch een redelijk rendement.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ja, ik snap even die 25 ct per overboeking niet (lijkt me heel veel op relatief geringe bedragen) en de kostenstructuur is mij niet helemaal helder geworden

Goed en duidelijk platform, helaas beperkt aantal projecten van beperkt aantal aanbieders, zou meer gaan investeren als er meer projecten zouden zijn. Ook aandachtspunt is backup / achtervang... Goed en duidelijk platform, helaas beperkt aantal projecten van beperkt aantal aanbieders, zou meer gaan investeren als er meer projecten zouden zijn. Ook aandachtspunt is backup / achtervang scenario indien er onverhoopt iets met de continuïteit van SIG plaatsvindt

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

spreiding in platformen en projecten. Beperkt rendement met zekerheden past als deel binnen mijn portefeuille

Goed en snel

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Goed rendement tegen beperkt risico

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Nee, op dit moment niet.

Proces loopt niet supersnel, maar wel netjes en correct. Prima rendement, zeker in combinatie met de zekerheden en het platform biedt gelegenheid om zelf o.b.v. vrij volledige aangeboden cijfers een... Proces loopt niet supersnel, maar wel netjes en correct. Prima rendement, zeker in combinatie met de zekerheden en het platform biedt gelegenheid om zelf o.b.v. vrij volledige aangeboden cijfers een risicoanalyse te maken.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Net rendement in combinatie met de geboden zekerheden.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De informatie op de site is wat versnipperd, dat zou nog overzichtelijker kunnen.
Ook duurde het enige tijd tussen het volschrijven van het project en de eerste communicatie (een keurige mail met alle officiële bescheiden). Een klein 'bedankmailtje' waarin wordt aangegeven dat binnen enkele weken de afronding verwacht mag worden zou voor de firsttime investeerders een welkome toevoeging zijn denk ik.

Goede ervaring met SiG. Er worden goede projecten aangeboden met een interessante rente vs risico-verhouding.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Relatief hoog rendement met vrij grote zekerheden.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Tot nu toe komen de meeste hypotheeknemers uit Rotterdam en zijn het vaak dezelfde personen. Hopelijk kan SiG ook buiten Rotterdam nieuwe hypotheeknemers vinden.
Daarnaast hoop ik dat er in...
Daarnaast hoop ik dat er in de toekomst geen geld meer gevraagd zal worden om geld over te schrijven uit je wallet naar je rekening. Verder hoop ik dat het minimumbedrag om te investeren omlaag kan naar bijvoorbeeld € 100,00.

Net begonnen. Goede eerste contacten

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Aanbevolen door betrouwbaar person.

...

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Tot zo ver prima. Nog geen evaring m.b.t. uitbetaling van geinvesteerd vermogen. Ik mis daarin nog een stukje zekerheid

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

mensen uit mijn omgeving hebben mij er op gewezen

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

waarborgen dat je na de looptijd (5 of 10 jaar) gegarandeerd je (ingelegde)geld terug kan krijgen.