9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Goede informatie is voor mij genoeg

Bas de Vries

Top bedrijf. Gaan super om met hun klanten, ook als er tijdens een bestelling wordt gevraagd om iets aan te passen.
Vlees ook erg goed. Heb zelf alleen ervaring met varkensvlees en kip, maar...

Top vlees. Top klantenservice.

Meer recepten delen en op pagina's van recepten meer foto's delen.
Verder meer leuke kant-en-klaar opties bieden, zoals de paasrollade, terwijl ook het recept wordt gepost.

En verder, doorgaan met nieuwe ideeën zoals eigen marinades e.d.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Mijn vriezer. Zonder mijn vriezer had ik dit niet kunnen doen. Maar als de vraag is wat het makkelijkste in gebruik is op jullie website, dan moet ik zeggen...gerookt spek en de speklapjes.

Gerrit

Inmiddels meerdere pakketten besteld en ik wil zeggen dat ik erg tevreden ben. Prima vlees.

- prima vlees (herkomst bekend, geen twijfel)
- maatwerk: verschillende pakketten mogelijk
- aanvullend: bepaalde soorten vlees bij pakketten in- en uitwisselbaar (flexibiliteit)
- aanvullend nog extra vlees (eigen voorkeur) toe te voegen
- acties (gratis verzending / rollade / gehakt)

Bij acties de bonuspunten niet laten vervallen: voelt niet goed, dan betaalt klant de actie min of meer zelf. Bovendien: loyaliteit vaste klanten belonen - en daar draagt dit niet aan bij.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeker, maximale tevredenheid / maximale score.

Liesette

Duidelijke communicatie, (h)eerlijk vlees. Wij willen niet anders meer. Wat een ongelofelijk verschil van smaak. Wij hebben dan ook naast de koe ook het varken besteld en ook hier genieten we weer...

Gemakkelijk bestellen, de mogelijkheid om zelf samen te stellen, prima kwaliteit en een vlotte bestelling. Kortom een aanrader👍🏼👍

Barbara Somers

Alles is erg goed geregeld.

vlees is keurig geportioneerd

Ik vind de receptenindex nogal rommelig. Als ik bv. rundvlees in tik, krijg ik inderdaad veel rundvleesrecepten maar ook die van gepocheerd ei........

ja

Theunissen

Mijn ervaring is heel positief

De verpakking en labels is efficiënt en netjes.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ook de lijst is gemakkelijk je weet wat er nog op voorraad is.

Peter van Ittersum

Helemaal oké, uitstekende service en dito kwaliteit van het vlees.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

gemakkelijk in gebruik, in bruikbare porties te bestellen zodat het zo de vriezer in kan.

A de Vries

Wij zijn erg tevreden over het functioneren van uw bedrijf. Komen we er niet uit vwb de bestelling dan worden we naar volle tevredenheid geholpen .
Het bestelde product is prima, we genieten...

Zie boven

Zie mijn opm boven

Ja zeker

Reactie Samen een koe kopen:

Beste A. de Vries, Wanneer u ons de volgende keer laat weten dat u het liefst uw vlees ongekruid ontvangt, dan kunnen wij dit zo voor u verzorgen. We hebben immers een eigen slager die alles op ambachtelijk wijze klaarmaakt. Ook de porties kunnen per stuk verpakt worden. Wij doen graag iets extra's voor onze klanten. Ouderwets vlees met ouderwetse service, zullen we maar zeggen.

Bert

Prima ervaring, we moesten de levering even wat uitstellen vanwege vakantie, na contact met Kirsten was dat snel geregeld.
Vleespakket is zoals je het mag verwachten, erg smaakvol.

Contact met het bedrijf is uitstekend, je kan er je vragen kwijt en die worden erg snel beantwoord.
De levering is adequaat, prima geregeld.

Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeker de website is duidelijk en je weet wat je besteld