9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Kees van den Brink

Ik heb een kippakket gekocht. Ik ben de bio-industrie meer dan zat. Ben blij dat ik kwalitatief goede en hoogwaardige producten kan kopen. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Ik ben kok.

Ruiter

In een woord geweldig het is wat veel voor een persoon,maar nu merk ik dat je jaren lang in de maling ben genomen door de slagers de smaak is prima .verpakking goed en op tijd bezocht vriedelijk man...

Kwaliteit bezorgen smaak

Vaarkamp

Geweldig. Fijn dat je tegenwoordig ook zelf je pakketten samen kunt stellen.

Zoals de naam al zegt samen een korte keten. Vers. Toegankelijk. Uitstekende service.

Ik hoop dat er in de toekomst ook een mogelijkheid komt om bv alleen kippendijfilet te bestellen.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

jazeker. Ook fijn dat je nu zelf kunt kiezen per hoeveel stuks je het verpakt wilt hebben.

Federica.M

Heerlijk vlees. Qua kwaliteit zo veel beter dan vlees uit een supermarkt. Echt een aanrader!

Kwaliteit + goede bezorging

Niets aan te voegen. Ik ben heel tevreden.

Ja alles is duidelijk

Hetty Hulsman-stegeman

Zoals diverse keren, ook dit keer weer een heerlijk vleespakket. Nergens anders kopen wij nog vlees. Keurig verzorgde pakketten. Zeer vriendelijke mensen. Kortom een AANRADER.

Ja

Wij zijn zeer tevreden over de service en de goede kwaliteit vlees.

Goede verpakking van het vlees, wederom de goede kwaliteit van het vlees en de leuke acties.

Het zou fijn zijn als je kip, als het mogelijk is, dat je de kipfilet, kippendijen, poten of een echte soepkip( te koop zou kunnen komen) gewoon per kilo of pond kan kopen.

Heel gemakkelijk.

Linda de Vries

Fijn dat er een pakket naar keuze kan worden samengesteld en dat ook de verpakkingshoeveelheid kan worden bepaald.
Duidelijke toelichting wanneer het pakket kan worden verwacht en het pakket...

Diervriendelijk en onbewerkt vlees, waarvan je weet dat de dieren een goed leven hebben gehad.

Zeer gemakkelijk in gebruik

Ruiter

Kwaliteit bezorgen smaak

A . Janssen

Rund en varkensvlees besteld, geweldig wat een verschil met supermarkt en of zelfs vlees van de slager.
Het klinkt misschien gek maar dat vlees is dood, in het vlees van jullie zit nog leven...

Maakt waar wat je leest, beloofd en dan ook mag verwachten.

Op de site kon ik geen beoordelingslink vinden.

Jazeker

Harry van Laak

Mijn ervaring is erg positief.

Duidelijkheid.

De bestelling afgeven op het goede adres.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, maar ik zou het fijner vinden als het vlees per stuk verpakt zou zijn. Ik woon alleen en ik ben nu dus min of meer verplicht om 3 dagen achter elkaar hetzelfde vlees te eten. Dat is op zich niet erg, maar ik vind variatie wel fijn.