9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Lekker vlees, fijn verpakt.

Ruime keuze, makkelijk te bestellen.

Als je zelf een pakket samenstelt, dan gaat het niet goed met de traceerbaarheid. Deze pakketten worden gelinkt aan een kip. Ik ben van mening dat het traceerbare nummer op elke verpakking zou moeten staan én samengevat op de pakbon. Ik bestel nooit kip (ook een tip, want ik zou best kip willen bestellen, maar er zijn daar alleen pakketten van en daar zitten lichaamsdelen in die ik niet hoef), maar er staat op mijn pakbon altijd alleen het nummer van een kip. Dat kan natuurlijk niet.
Daarnaast mis ik uitleg hoe ik het traceernummer kan gebruiken.
Ook een klein puntje, ik kreeg de aanvraag voor beoordeling al voordat ik het pakket had. Daarnaast zou het handig zijn om in het afhaalbericht neer te zetten bij welke Zuivelhoeve je het kunt ophalen, zodat men niet terug moet zoeken welke men ook alweer heeft gekozen.
Tevens lees ik in de contactinformatie dat het adres in Haaksbergen zowel kantoor-, als ook afhaaladres is. Echter is die locatie niet te kiezen als afhaallocatie?
Misschien is het ook mogelijk om (bijvoorbeeld alleen bij zelf afhalen) het minimum bestelbedrag te verlagen?
Nog een tip, hoe moet er (verplicht) beoordeeld worden op reactiesnelheid als er (nog) geen contact is geweest met de klantenservice?

Ja

Zeer goed

Duidelijkheid en vlotte service, heel goed vlees

Ik heb een goede ervaring met jullie bedrijf levering keurig op tijd ,alles netjes verpakt.Het vlees is van prima kwaliteit ik ben alleen dus er is nog niet alles op maar de smaak is heerlijk lekker...

de verpakking alles in porties is heel handig en overzichtelijk

ja prima

Herman Wevers

Bijzonder positief: vleesprodukten van ongekende kwaliteit! je proeft het welzijn van het dier!

primair staat het welzijn van het dier;
hoge kwaliteit van de vleesprodukten;
prima logistieke organisatie
hedendaags marketing- en verkooporganisatie;

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

ja, behalve de complimenten hierboven gegeven, vind ik ook de porties heel goed gedoseerd. niet te groot en niet te klein.

Harrie

Mooie Uitgebreide website goed en duidelijk

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Gemakkelijk en ik heb dit bedrijf al aanbevolen aan meerdere mensen

J.M. Smit-van Rossum

Wij zijn zeer tevreden over het vleespakket. Heerlijk vlees en keurig gesneden en verpakt.
Voor iedereen een aanrader.

Ja de communicatie is ook uitstekend. Er wordt direct gereageerd op een vraag en zonodig een oplossing geboden. Heel fijn.

n.v.t.

Jazeker.

Judith

Heel goed smakelijk vlees, en erg fijn dat je weet waar het vlees vandaan komt. Vooral het luxe rundvlees is opmerkelijk goed van smaak en malsheid.

Kwaliteit van het vlees. Niet te vergelijken met de supermarkt en ook beter dan de meeste slagers die ik ken.

De kip is wel flink aan de prijs. Misschien wat voorlichting waarom de prijs zoveel hoger is dan in de supermarkt. Dat dit gewoon is wat een goede eerlijke kip kost en dat er niet gerommeld wordt. En ik zou ook graag mager rundergehakt willen kunnen bestellen.

Ja

Het is een betrouwbaar bedrijf met goede en kwaliteitproducten. De laatste 2 keer heb Ik een packet samen kunnen stellen naar eigen keuze wat me zeker nog meer beviel en waar Ik zeker van ben dat Ik...

Kwaliteit vlees en het persoonlijk contact met de mensen.

Als het versturen fout gaat dan gaat het ook goed fout

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja vooral de pakketten die je zelf kan samenstellen

Ludwig petersen

Wij zijn inmiddels gewend geraakt aan het heerlijke vlees, zonder hormonen, of andere belastende middelen.
het smaakt beter je hebt minder vlees nodig. wij blijven bestellen

snel eerlijk, goed verpakt , redelijke prijs

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

in goede porties verpakt, hygienisch