9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

harry van der pol

Valt niet veel over te zeggen gewoon een tien plus, echt geweldig

sterke punten van aankoop tot aflevering goede afspraken

ga zo door

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

super kwaliteit, juiste porties en makkelijk verpakt met duidelijke tekst

Ellen Visser

Heel goed. Vriendelijke mensen met niet alleen aandaht voor de slacht kant maar ook voor de kant van de klant. Als het nieuwe pakket nog op zich laat wachten krijg ik een pakketje restprodukten van...

Uitleggen van het proces van vervoer beest tot slacht tot bezorging Keurige verpakking in porties die stapelbaar zijn.

Nee eigenlijk niet. Vervoer met een koelwagen maar dat zal de bezoging wel heel duur maken. Als je nu op het eind van het rijschema van de bezorger zit is het vlees niet koel meer.

ja

Vaarkamp

Makkelijk bestellen, betalen en goede levering. Ruim assortiment en eerlijk vlees. Wat wil je nog meer :-)

Ja heel gemakkelijk

Hans Stukart

Eindelijk gelegenheid gehad om met kerst het staartstuk soldaat te maken! Eerst "sous vide" gegaard en afgebakken op de houtskoolBBQ. Zo naturel mogelijk. Zout en peper, beetje gearomiseerd met...

De kwaliteit, de kwaliteit en de kwaliteit zijn de 3 sterkste punten!

Niks op af te dingen!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

makkelijk genoeg, (als je ff doorhebt hoe het werkt)

Swinkels

Heel goed. Prima service, prima products.

Ik vind de porties vaker te groot. Gezien de verzuring is het beter niet teveel vlees te eten en dan is 150 gram in mijn optiek teveel.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, prima! Enkel jammer vh vele plastic.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Marianne,

Allereerst hartelijk dank voor het prachtige cijfer, wij zijn er trots op!
De opmerking over het plastic zal snel overbodig zijn. Wij zijn druk bezig dit ernstig te reduceren en komen binnenkort met een gepaste oplossing. Wij zijn steeds bezig het gehele proces zo veel mogelijk te verduurzamen. Ik houd u daar natuurlijk van op de hoogte.

Vr.Gr. Kirsten Marsman

Willem Erné

Zeer goed

Zeer goede kwaliteit, zeer schappelijke prijs

Inmiddels kan het vlees lokaal worden afgehaald, wat voor mij als grensbewoner in Duitsland zeer prettig is.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, vooral omdat je al enige tijd je eigen pakket kunt samenstellen.

Simone Zomer

Heel prettige ervaring, eenvoudige manier van bestellen en heldere info omtrent de uitlevering.

Erg goede kwaliteit van het vlees.

Ja.

Kees

Ik heb tweemaal ongeveer 3 kilo kaas besteld bij deze firma. De tweede keer was de kaas niet goed geseald waardoor het ging schimmelen. Ik heb daar een mail over gestuurd maar heb daar nooit enige...

Reageren op mails die aangeven dat het product niet in goede orde is ontvangen.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Kees, wat jammer om deze reactie te moeten ontvangen, juist omdat wij klant vriendelijkheid en een snelle reactie geven op vragen , hoog in ons vaandel hebben staan en daar eigenlijk mede om gewaardeerd worde met een 9,5.
In verband met de drukte voor Feestdagen is uw mailtje ons ontschoten.

De kwaliteit van de kaas is prima, over de smaak ervan valt natuurlijk altijd te twisten., dat kan :)

Henny stremme

Heerlijk vlees .

Rundvlees supergoed

Andere bezorgservice nemen .

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja makkelijk hoe het ingepakt is

A. Benneker

Er ging iets niet helemaal goed bij het bestellen en dit is perfect opgelost. TOP

Makkelijk bestellen - mogelijkheid tot zelf samenstellen van pakket - goede klantenservice - snelle reacties op vragen

Ti: bereidingstijd op sticker

heel gemakkelijk