b&b mode

Wij zijn al bijna 10 jaar klant en bevalt ons prima!

snel in huis

Zeer goed

snelle levering, prijs kwaliteit

overzicht website

Hoirelbeke Mark

De bestelling ging vlot,maar de levering trekt op niets(kan sabe niet aan doen maar wij zaten er wel mee,meer dan een week aan het wachten op 2de deel van ons pakket)

Duidelijke website

Werken met betrouwbare transportpartner.

Schiesser Architecten

Perfect!

Snelle levertijd, aanspreekbaar en
Kwaliteit.

Vlot bestellen, vlot versturen. Prima prijzen.

een tip: zorg dat je niet perse dit veld in hoeft te vullen om verder te gaan als je geen verbeterpunten of tips hebt!

Vmoto Europe b.v.

Berijf met een breed pakket en snelle dienstverlening

Product range

Product combinaties maken op de site.

Ik had 25 kg aan dunne kartonnen platen besteld. Vreemd genoeg werd dit verpakt in een enkele laag bubblewrap. Het pak was duidelijk een keer op de hoek gevallen want elke plaat had een gebroken of... Ik had 25 kg aan dunne kartonnen platen besteld. Vreemd genoeg werd dit verpakt in een enkele laag bubblewrap. Het pak was duidelijk een keer op de hoek gevallen want elke plaat had een gebroken of gescheurde. De bezorger geaf me de optie om het pakket te weigeren maar ik had het echt die dag nodig, dus ik moest het er maar mee doen. Ik vind het vreemd dan een verpakkingsbedrijf zijn producten zo slecht verpakt voor verzending.

duidelijk

Reactie Sabe Verpakkingen:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie. we nemen deze mee in de verbetering van onze service. Graag hadden we direct na de levering een bericht/telefoontje/email van u ontvangen aangaande de beschadigde verpakking, dan kunnen we het netjes voor u oplossen.
Team Sabe Verpakkingen

Gosselin Moving B.V.

nee

nee

Leuk voor Meiden

Zeer tevrede

duidelijke omschrijving, het product wat ik zocht is makkelijk te vinden

WoonTheater B.V.

Snelle levering, scherpe prijzen en vriendelijke/snelle communicatie

snelle levering, duidelijke informatie en vriendelijk contact

levertijd, wat binnen 1 werkdag was(!), communiceren bij product en niet pas in winkelwagen