Chukwudi Austin Anene

Vlot

Alles bij elkaar genomen tegenover de klant

Ik vind het goed genoeg en niet per se een verbetering behoevende.

Lianne Bonfrère

Goed, niet helemaal op de dag geleverd die in eerste instantie was aan gegeven. Maar dat was waarschijnlijk wijten aan oud en nieuw.

goed afgeleverd

n.v.t.

Kees Stoutjesdijk

Prima, goede comminicatie ivm levering

Communicatie

George Pijnappel, Gunnewick De Vier Winden

Zeer positief, TOP

lossen problemen erg snel en goed op

LW

Altijd zeer goed geholpen

Service is top

Prijs, maar goede service kost ook wat.

margrid person

Super

Snelle levering, vriendelijk mooi product

Anthony Roemermann / Happylisz

Geweldig!

Enorm snelle levering, ondanks dat het mijn eerste bestelling was als nieuwe klant. Een van de producten bleek niet meer op voorraad door de grote aantallen verpakkingsmaterialen die ingekocht... Enorm snelle levering, ondanks dat het mijn eerste bestelling was als nieuwe klant. Een van de producten bleek niet meer op voorraad door de grote aantallen verpakkingsmaterialen die ingekocht werden, echter is hier snel een naar wens een alternatief op geboden.

Ik greep natuurlijk naast het product dat ik eigenlijk besteld had, dus je zou kunnen stellen dat voorraadbeheer beter zou kunnen. Echter, gezien de tijd waarin ik besteld heb (net na ingaan van de... Ik greep natuurlijk naast het product dat ik eigenlijk besteld had, dus je zou kunnen stellen dat voorraadbeheer beter zou kunnen. Echter, gezien de tijd waarin ik besteld heb (net na ingaan van de lockdown) is het niet gek dat alles erg snel uitverkocht raakt online. Ik ben daarom ook erg blij met het vervangende verpakkingsmateriaal en de supersnelle levering, zodat wij ook onze bestellingen weer konden verwerken. Dus ik zie het niet als minpunt.

De Wijndragers

Duidelijk en snel

Prijs, verzending en snelheid

Hanneke Van kranenburg

Top!

Snel beschikbaar, en toen ik het kwam ophalen werd zelfs nog aangeboden om het voor me naar de auto te tillen! :) super lief.

In 1 mail die ik kreeg ging het nog over verzenden, terwijl ik het zou ophalen. Misschien dat dat onduidelijkheid kan opleveren voor deze of gene.