heer Jungen

Heel goed geholpen bij een niet makkelijke storing in mijn riool buiten

heer/B. Jmevrouw

Heel fijn en correct geholpen en snel een uiteindelijk vielen de kosten ook nog mee

heer/mevrouw Heuveling

Heel prettig. Werd echt met ons meegedacht en uiteindelijk kon de monteur zelfs binnen 1,5 uur langskomen om verstopping te verhelpen.

De Passie

Snelle en goede service

heer/mevrouw

Heldere afspraken en snelle service

La Cubanita

Slecht advies gegeven, 250 euro betaald voor iets wat we niet hadden afgesproken.
Volgende ochtend zou de klus worden afgemaakt, echter na een gemiste oproep al meteen naar een andere klus gegaan, en vervolgens aangeven niet de dag meer te komen.

Marloes Durinck

Vriendelijke medewerkers en snel geholpen

sander

Zeer snelle profesionele en goede service in een toiletnoodgeval.

HC van den Bos

Te verbeteren: de monteur kwam ruim een uur later dan de geplande bloktijd. Tussendoor heb ik geen bericht van vertraging ontvangen. Pas nadat ik zelf had gebeld kreeg ik de reden van de vertraging... Te verbeteren: de monteur kwam ruim een uur later dan de geplande bloktijd. Tussendoor heb ik geen bericht van vertraging ontvangen. Pas nadat ik zelf had gebeld kreeg ik de reden van de vertraging te horen. Advies: pro actief de klant informeren over de vertraging en de verwachte extra wachttijd. Dt is wel zo prettig. Dan weet de klant dat de opdracht wel is doorgekomen en dat er vertraging is.

Positief: aardige monteur, vrolijk, deskundig, probleem goed verholpen. Houd hem in dienst.

heer/mevrouw Janssen

Verstopping verholpen, snel en netjes!!!