Konst

Fijne monteur. Vriendelijk en beleefd. Hij heeft het probleem snel gevonden en opgelost.

Jansen

Klantvriendelijk, snel en vakkundig opgelost

heer/mevrouw Oostendorp

Probleem snel opgelost, vriendelijke benadering.

heer/mevrouw Vorstman

Uitstekend. Snelle en vakkundige hulp

Peter van der Ploeg

Prima bedrijf

heer/mevrouw J.Janssen bistro de Bok Arnhem

Altijd snel op locatie en op tijd !1 geen verbeterpunten.

heer/mevrouw Spanhaak

Effectief, julloie verstaan je vak.

heer/mevrouw

Ze belden eerst niet terug, na een verzoek daartoe op hun website te hebben ingevuld. Ik gebeld, en na excuses over het niet terugbellen (leek een technisch probleem) is de verstopping binnen een... Ze belden eerst niet terug, na een verzoek daartoe op hun website te hebben ingevuld. Ik gebeld, en na excuses over het niet terugbellen (leek een technisch probleem) is de verstopping binnen een dag (was geen heel urgent probleem) verholpen, binnen 15 minuten. Deskundig, netjes en schoon gewerkt.

heer van den Born

De afspraak en oplossing is super snel geboden voor een eerlijke prijs. Hele vriendelijke en bekwame medewerker. Topper.

vve pwa 467-611 te veenendaal

Het verhelpen van het probleem door de monteur wat goed, maar het duurde lang voordat we duidelijkheid kregen wanneer iemand zou komen. Gebeld om 7:30, een paar uur later hebben wij nog een keer... Het verhelpen van het probleem door de monteur wat goed, maar het duurde lang voordat we duidelijkheid kregen wanneer iemand zou komen. Gebeld om 7:30, een paar uur later hebben wij nog een keer gebeld om te vragen hoe laat iemand kwam. Liever waren wij eerder gebeld zodat we wisten wanneer wij de monteur konden verwachten.