Milos

Misschien de aankomsttijd van de monteur wat strakker inplannen? (tussen 13:00 en 15:00 i.p.v tussen 13:00 en 17:00)
Verder prima personeel, goede afspraken

Gezinshuis ValBiDam

Service....alles even nagelopen....

Zeer snelle en professionele service.
Zondag online afspraak gemaakt en maandag was mijn probleem verholpen.
Helaas deed het pin apparaat het niet, maar dat lag niet aan RRS

Ben Smaal

Ik ben zeer tevreden omtrent de uitgevoerde werkzaamheden. Het personeel was aardig en kundig. Wel ben ik benieuwd op welke wijze RRS het probleem gaat oplossen mbt het afbreken van een deel van een... Ik ben zeer tevreden omtrent de uitgevoerde werkzaamheden. Het personeel was aardig en kundig. Wel ben ik benieuwd op welke wijze RRS het probleem gaat oplossen mbt het afbreken van een deel van een trekveer die nu in de afvoer van mijn woning is blijven steken. Ten slotte een opm mbt de gemaakte afspr/tijdstip. Ik zou RRS willen adviseren een klant tel. te informeren als het tijdstip van een gemaakte afspraak niet wordt gehaald.

Zeer goed geholpen en deskundig personeel! Waren binnen 45min na mn melding aanwezig om schade te verhelpen. Er blij mee!

Geweldige man en uiteraard kundig

Riool Reinigings Service RRS is een bedrijf dat goed en netjes werkt. Laten na het werk, de werkplek netjes achter. Wel is het zo dat monteurs niet altijd even precies zijn. Zo kwam het dat wij in... Riool Reinigings Service RRS is een bedrijf dat goed en netjes werkt. Laten na het werk, de werkplek netjes achter. Wel is het zo dat monteurs niet altijd even precies zijn. Zo kwam het dat wij in december een verstopping lieten opheffen, maar in maart wéér met een verstopping werden geconfronteerd. Het bleek dat het laatste stukje afvoer toch niet goed ontstopt was. De monteur die nu in maart kwam heeft dit wel opgelost. Het "meerwerk" hiervoor heeft hij niet in rekening gebracht.

Afspraak maken was makkelijk en duidelijk. Monteur was vriendelijk, op tijd en heeft het probleem goed kunnen oplossen.

Fam . Turfboer

Prima; goede afspraak gemaakt en de monteur was vriendelijk en heeft het werk goed uitgevoerd

Prima service en zeer snel (qua werkzaamheden als beschikbaarheid).