Olav Kerstens

Goede klantenservice en het verhelpen van de verstopping werd zorgvuldig gadaan

Probleem is ws opgelost, niet verteld wat precies oorzaak was. Duurde wel 1,5 uur, terwijl op website staat 85% binnen half uit. Voor mijn gevoel geen bijzondere verstopping maar wel 3x tijd nodig!

VvE vruchtenbuurt Den Haag

Goede service aan de telefoon al. Monteur was ruim binnen de tijd aanwezig. Was een aardige man, had veel kennis en ging professioneel te werk. Veel dank!

De snelheid waarmee men kon komen
Prettige medewerker

Rob Bakker

Goed: web afspraak maken, e-mail bevestiging , SMS melding komst monteur. Ter zake kundige, vriendelijke monteur, efficiënte service, uitstekende elektronische afhandeling. Kortom: heel goede... Goed: web afspraak maken, e-mail bevestiging , SMS melding komst monteur. Ter zake kundige, vriendelijke monteur, efficiënte service, uitstekende elektronische afhandeling. Kortom: heel goede ervaring, geen verbeteringen mogelijk !

Prima behulpzame medegewerkt die het probleem vlot en goed heeft verholpen.

Het probleem goed opgelost. De oorzaak waarschijnlijk te vaak soda gebruikt en niet genoeg met heet water na gespoeld .

+ Duidelijke afspraken vooraf over kosten
+ Monteur komt binnen tijdsblok van 4 uur
+ Kundige monteur
-niets

Boudewijn Swen

Het duurde te lang voor ik werd terug gebeld voor een afspraak. Dus ik heb zelf gebeld. Echter, toen de afspraak ingepland was, stond er heel snel een monteur voor de deur die heel kundig en snel te... Het duurde te lang voor ik werd terug gebeld voor een afspraak. Dus ik heb zelf gebeld. Echter, toen de afspraak ingepland was, stond er heel snel een monteur voor de deur die heel kundig en snel te werk ging!