Aangezien ik nog vragen had telefonisch contact opgenomen. Heel professioneel geholpen.

Hans De Geest

Snelle en correcte levering. Dit is een prachtig product dat doet wat het belooft, geen zadelpijn meer voor mij!

Deze zadels zijn fantastisch, geen zadelpijn meer!

Goed alleen deze keer ging het een keer fout.
maar verder zijn hetere mooie onderdelen gewild uit

Frederik Martens

De bestelling verliep vlot en alles werd vlot en mooi verpakt geleverd. Er zat zelfs een vertaalde uitleg bij met de installatieinstructies.

Goed verpakt - Extra aandacht voor de montagehandleiding

Eric

Bij het plaatsen van de bestelling stond er bij levertijd 1a2dagen
Dit was niet het geval
Na twee telefoongesprekken konden ze niet op tijd leveren
Daar de grote leverancier ze...

Beste klant,

Jammer dat inderdaad Rotor ook in eerste instantie dacht dit voor u per express te kunnen versturen wat later niet bleek te lukken.
Het verstuurde Qring is inderdaad wat duurder. Het missende onderdeel: Uit het telefoongesprek wat wij hadden, waarin ik u uitlegde hoe een Qring te monteren, bleek dat het er bij u niet bij zat en dat hebben we nagestuurd. Ik hoop dat dat inmiddels ontvangen is.

Klantenservice

hans

Bestelling van 12 januari nog niet ontvangen

nee

Beste klant,

In de veronderstelling dat we u hiervan op de hoogte hadden gesteld was dit inderdaad fout gegaan. Waarvoor excuus.
Achteraf bleek de mail wel te zijn getypt, maar stond nog in concepten.
Per mail verder contact gehad en een en ander wordt z.s.m. geregeld..

Klantenservice

Lilian Roksnoer

Ik zocht een goedkoop alternatief voor een 2e powermeter op mijn mtb en kwam uit bij Rosiir. Omdat ik goede ervaringen had met mijn spider Quarq en de powermeter op mijn mtb niet mijn hoogste...

Zeer goede kennis en ervaring van de produkten.

Mijn artikel is op voorraad volgens U site maar naar bijna 2 weken wachten nog steeds niets ontvangen. Vind ik erg vreemd. Dus helaas niet zo positief.

Beste klant,
Deze bestelling is vlak na de eindejaarstelling gedaan. Het bleek dat dit artikel er niet meer was en ook niet meer geleverd kon worden. Wij hebben u hierover dezelfde dag nog een mail gestuurd met een alternatief-levering, waarop we helaas niets meer gehoord hebben.
Klantenservice Rosiir.

peter van der heijden