Je aankoop wordt beschermd

8.3/10

Bas de Jonge

Niet goed. Afgesproken levertijd (1a2dagen)wordt niet nagekomen.
Ik wacht al 14 dagen op de helft van mijn bestelling.

Beste Klant,
Inderdaad was er een product niet leverbaar: uitverkocht bij Rotor.
We hebben een en ander spoedig na ontvangst van onze nieuwe voorraad opgestuurd.
Deze moet ondertussen bij u zijn aangekomen.
Helaas gebeuren dit soort dingen ondanks dat wij het van alle kanten proberen te voorkomen. Excuus hiervoor.

pedro gardin

Slecht week geleden wat besteld en tot vandaag niks ontvangen, hingen 2dagen erna leveren niks te zien.
heb vandaag mails gestuurd niks van reactie gehad erop, ook niet bij de verzend firma...

Beste klant,
Normaliter reageren wij binnen 24 uur op de mails. Nu moet ik eerlijk toegeven dat door ziekte van meerdere personeelsleden het de afgelopen week wel wat vertraging heeft opgelopen, maar we blijven redelijk op schema lopen.
Ik heb van GLS nog geen melding gehad dat er ergens een hiaat in de bezorging zit, laat u het even weten als er geen oplossing komt?

Geven duidelijk aan wat hun specialiteit is en dat is prettig bij zulke speciale artikelen

Telefonisch snel en goed bereikbaar, denken oplossingsgericht hebben een perfect product ...

Dank voor uw feedback.
We gaan inderdaad met ingang van dit jaar weer een PR verbeterslag maken, waarmee we hopen dat er nog meer fietsenwinkels dit product gaan opnemen.

Keurig verzorgde snelle levering

Reactie Rosiir.com:

Dank voor de positieve review en veel fietsplezier :-)

Keurig verzorgde snelle levering

Reactie Rosiir.com:

Dank voor de positieve review en veel plezier van je aankoop ;-)

Len

Top service.
Had een probleem met mijn betaling online en kreeg wat later via mail een top oplossing aangeboden!

Snelle reacties via mail ivm aankoop.

Erik Jordens

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling.

Levert fietszadels welke aanbevolen zijn voor gebruikers met bv prostaatproblemen (vergroting) die niet te vinden zijn bij de reguliere rijwielhandels in mijn woonplaats.

Staplankje fiets besteld als oplossing om beide kinderen te kunnen vervoeren nu ze wat groter zijn (6 en 3).

Simpel, maar effectieve oplossing!

Susanne

Goede communicatie, mooie producten en snelle levering

Goede communicatie. Snelle reactie op vragen.

Ondanks het stormachtige weer van afgelopen dagen werd de bestelling keurig op tijd geleverd.

goed snel en degelijk.