Roobol

Goed en deskundig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

prettig gesprek met deskundige medewerker

S. Verweij

Fijne zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel fijn geholpen bij het uitzoeken van gordijnen en inbetweens,ik had vrij aparte wensen en die zijn perfect waargemaakt

Roobol

Een bedrijf wat niet iedere klant van dienst kan zijn.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We konden geen afspraak maken. We wonen blijkbaar te ver van de dichtstbijzijnde vestiging. Ook heel raar eigenlijk,dat we een evaluatie moeten geven, terwijl de afspraak afgebeld is. Maar goed we... We konden geen afspraak maken. We wonen blijkbaar te ver van de dichtstbijzijnde vestiging. Ook heel raar eigenlijk,dat we een evaluatie moeten geven, terwijl de afspraak afgebeld is. Maar goed we kunnen helaas geen zaken doen. En zullen Roobol niet meer bezoeken.

Willems

Rustige uitleg , goed advies, ruim de tijd om alles te bekijken en te beslissen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen verbeterpunten. Wel een afspraak reserveren

Met Roobol is het prettig en kundig zaken doen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goed gesprek en deskundig advies

Ingrid

Heel servicegericht! :)

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ellen is heel geduldig vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ze weet waar ze over praat. :)

Gemiste kans

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkoper liet ons beetje aan ons lot over. Luisterde niet goed naar onze wensen/eisen en was vooral bezig met een prijsje maken op een A4-tje, die later ook nog eens niet leek te kloppen. Daarbij... Verkoper liet ons beetje aan ons lot over. Luisterde niet goed naar onze wensen/eisen en was vooral bezig met een prijsje maken op een A4-tje, die later ook nog eens niet leek te kloppen. Daarbij ook geen enkele flexibiliteit als het gaat om service (aanpassen bestaande producten) of planning. Ik was altijd zeer tevreden maar hier is de plank flink misgeslagen

Een slecht bedrijf!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn echt trouwe Roobolklanten en hebben er al veel gekocht. Maar wat is er gebeurd in hemelsnaam met ze.De communicatie met het bedrijf is heel slecht. Afspraken zijn niet bekend bij de... Wij zijn echt trouwe Roobolklanten en hebben er al veel gekocht. Maar wat is er gebeurd in hemelsnaam met ze.De communicatie met het bedrijf is heel slecht. Afspraken zijn niet bekend bij de stoffeerders! Tot twee maal toe is het leggen van vloerbedekking verzet. We leven niet nu al 5 weken op een betonvloer. Waardeloos en dat voor een bestelling van ruim 4000 euro aan tapijt. Koop er nooit! Hadden we maar de reviews van te voren gelezen

Reactie Roobol:

Beste,
Beste,
We begrijpen uw teleurstelling zeer goed, we hadden uw vloerbedekking ook het liefst op de afgesproken datum gelegd maar wegens onverwachte levertijden aan onze kant en later uw eigen omstandigheden is de stoffering op verzoek naar begin april verplaatst.
Onze excuses voor het ontstaande ongemak rondom de stoffeerdata en we hopen dat u desondanks veel woonplezier beleeft van uw nieuwe tapijtvloer.
Indien u graag wilt corresponderen over uw review, dan vragen we u contact op te nemen via info@roobol.com o.v.v. uw ordernummer.
Team Roobol Online

René

Teleurstellend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben op ontzettend veel vlakken teleurgesteld in Roobol. Voor ons nieuwe huis hebben wij vloer en raamdecoratie aangeschaft in april. Bewust bij een wat grotere keten in de verwachting... Ik ben op ontzettend veel vlakken teleurgesteld in Roobol. Voor ons nieuwe huis hebben wij vloer en raamdecoratie aangeschaft in april. Bewust bij een wat grotere keten in de verwachting professionaliteit te ervaren. In mei hebben we alles netjes aanbetaald en nog zijn er dingen niet op voorraad. Alles onder de noemer Corona, maar waarom doe ik een aanbetaling als jullie de spullen dan niet bestellen?
Ik heb een klacht ingediend en in plaats van een gedegen uitleg krijg ik gewoon nog een keer het verhaal waar ik juist een klacht over in dien. Hier reageer ik op en de reactie daarop is dat er geen ruimte is voor hoor en wederhoor, met andere woorden Roobol heeft gelijk en ik moet mijn mond houden.
De communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, te late levering.
Iedereen die vraagt waar we onze spullen vandaan hebben zeg ik in één adem 'Roobol, en ga daar alsjeblieft nooit naar toe'.

Smits

Redelijk goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het klantencontact is netjes. Er wordt goed naar de wensen geluisterd. Problemen werden opgelost. Het enige nare. Zijn zzpers die makkelijk hun geld willen verdienen. Uiteindelijk kwam er een zzper... Het klantencontact is netjes. Er wordt goed naar de wensen geluisterd. Problemen werden opgelost. Het enige nare. Zijn zzpers die makkelijk hun geld willen verdienen. Uiteindelijk kwam er een zzper die het netjes geregeld heeft! En tot 's avonds laat bleef om het echt af te maken. Het resultaat is prachtig!