Roobol

Ben Appelo

Mooie winkel veel keuze

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel netjes geholpen door het personeel

Patrick en Patricia Heijne

Woonboulevard Breda, PERFECT!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ga voor een gemeend goed advies naar deze zaak! Wij hebben kennis mogen maken met Angelo. Hij is een man met kennis, geduld en humor! Zo’n ontzettende fijne adviseur wensen wij iedereen toe! Angelo,... Ga voor een gemeend goed advies naar deze zaak! Wij hebben kennis mogen maken met Angelo. Hij is een man met kennis, geduld en humor! Zo’n ontzettende fijne adviseur wensen wij iedereen toe! Angelo, bedankt voor alles! Trots op jou! Groetjes, Patricia en Patrick.

P. van Zuijlen

Professioneel, klantgericht, goede prijs-kwaliteit verhouding

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel (Breda) prettig te woord gestaan en deskundig geadviseerd door Madelon van Balen. Complimenten voor stoffeerder Mischa Stallinga. Hij heeft binnen een dag twee trappen voorzien van... In de winkel (Breda) prettig te woord gestaan en deskundig geadviseerd door Madelon van Balen. Complimenten voor stoffeerder Mischa Stallinga. Hij heeft binnen een dag twee trappen voorzien van vloerbedekking. Hij is vriendelijk, klantgericht, beleefd, een harde werker en heeft alles voor vertrek netjes opgeruimd. Blij met Roobol en het mooie resultaat (prima prijs-kwaliteit verhouding).

Lia Hoetelmans

Goed hoor

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We werden heel goed geholpen

Goed en eerlijk advies

Anja Verbist

Goede zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

rustige verkoper die ons de mogelijkheden liet zien

NVT

Prima bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vorig jaar een en ander besteld. Goed advies en verschillende mensen over de vloer gehad. Ouderwetse kwaliteit en no nonsens

Laura

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Super geholpen bij de aankoop van gordijnen (2de keer al)

Ties van Beurden

Organisatie die afspraken niet nakomt

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Offerte uitgebracht en na inmeten prijs verhogen omdat met naar zeggen vergeten was montage kosten plinten in calculatie op te nemen. Er was door ons echter gevraagd voor een complete prijs en... Offerte uitgebracht en na inmeten prijs verhogen omdat met naar zeggen vergeten was montage kosten plinten in calculatie op te nemen. Er was door ons echter gevraagd voor een complete prijs en hierop is opdracht verstrekt. Dat is het niet correct hier later op terug te komen en prijzen te verhogen.

Slechte communicatie en daardoor niet klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik moest maten doormailen naar een bepaald emailadres. Bleek dat het een verkeerd emailadres was. Ik kreeg een mail van de ingeplande afspraak, terwijl ik van niks wist. Heel onvriendelijk en... Ik moest maten doormailen naar een bepaald emailadres. Bleek dat het een verkeerd emailadres was. Ik kreeg een mail van de ingeplande afspraak, terwijl ik van niks wist. Heel onvriendelijk en onpersoonlijk contact.