Roobol

Klaassen

Erg matig alles zie onze totaal score.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er moeten inmeetkosten betaald worden, echter bij plaatsing van de lamellen moest er weer een stukje af omdat bij het inmeten verzuimd was de liggende plint van het parket als uitgangspunt te... Er moeten inmeetkosten betaald worden, echter bij plaatsing van de lamellen moest er weer een stukje af omdat bij het inmeten verzuimd was de liggende plint van het parket als uitgangspunt te nemen.
Hierdoor waren de lamellen te lang. ook hangen de koordjes om te openen en te sluiten gekringeld erbij, terwijl je zou verwachten dat daar eengewichtje aan zou komen te hangen, het is gewoon een slordig gezicht.
Al met al zijn we matig tevreden. ook aan de leveringstijd heeft men zich niet gehouden dit werd 2 weken later.
Excuus was: de lamellen waren nog niet klaar.

Cheung

Jammer dat ik een foute partij van de Moduleo PVC laminaat heb gekregen, in 1 pak zaten 3 tot 4 laminaat vellen die een fabrieksfout hebben. Hierdoor zijn er onenigheden ontstaan. Stoffeerder neemt... Jammer dat ik een foute partij van de Moduleo PVC laminaat heb gekregen, in 1 pak zaten 3 tot 4 laminaat vellen die een fabrieksfout hebben. Hierdoor zijn er onenigheden ontstaan. Stoffeerder neemt twee pakken mee naar hoofdkantoor, noteerd dit op advies van verkoper van Roobol. Nu blijkt dat door miscommunicatie van stoffeerder en magazijn 1 pak te zijn kwijtgeraakt. Deze vrijwel nieuwe pak laminaat is gewoon van mij "gestolen". Ik heb helaas hierdoor een zeer slechte indruk gekregen van jullie en zal dus nooit meer terugkeren. Oh en nog iets, bij mij is nog het geval dat de ene kamer de plinten verstek is geplaatst en de andere kamer plat erop :(
Ik snap jullie niet .....

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laat de klanten niet de dupe zijn van de drukte die jullie hebben en communiceer beter met elkaar.
Bedankt Tim, Dorien, John, Jasper, men. Van Genderen, Mike, Pascal, Wilco, Gerton en De maatnemer. Dorien en Tim, succes met het werven van nieuwe klanten, jullie zijn Top!

N. V Vlimmeren

Goede meedenkend bedrijf

H. van Kempen

Veel keuze. Het personeel was erg behulpzaam en ook de meters opnemer was prima evenals de meneer die de gordijnen kwam ophangen. Maar... we hebben tot 2x toe een bijstelling van de prijs gekregen.... Veel keuze. Het personeel was erg behulpzaam en ook de meters opnemer was prima evenals de meneer die de gordijnen kwam ophangen. Maar... we hebben tot 2x toe een bijstelling van de prijs gekregen. Uiteraard ging de prijs ophoog 2x.. dat vonden we een onaangename verrassing.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hoe je aan de gemaakte afspraak! zeker de gemaakte prijsafspraak. 1x bijstellen is afgesproken en acceptabel maar 2x?????

Rien Leendertse

Goed maar kan beter (zie onderstaand)

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zoals u ziet heb ik matig gegeven voor advies. zonder namen te noemen kan ik u zeggen dat ik aardig genegeerd werd bij mijn 1e bezoek. dus ik weg geen interesse dacht ik, maar ik had wel een... Zoals u ziet heb ik matig gegeven voor advies. zonder namen te noemen kan ik u zeggen dat ik aardig genegeerd werd bij mijn 1e bezoek. dus ik weg geen interesse dacht ik, maar ik had wel een laminaat gezien met 20 jaar garantie wat ik mooi vond.
Terug dus wilde ze mij eerst afschepen met een globale prijs terwijl ik een platte grond bij mij had toch wilde ik gewoon een aanbieding maar uiteindelijk gekregen. toen ik naderhand terug ging voor de definitieve bestelling bleek men vergeten de latjes te hebben berekend. Na overleg met een regio manager wilde men niet steken of snijden mijn voorstel was het verschil
50/50. het ging hier om het totale oppervlak van een app van 70 vierkante meter - badkamer en toilet zo', 64 vierkante meter.
uiteindelijk toch gekocht omdat het product mij aanstond (totaal prijs 2325 euro)
De stoffeerder was top daar kunnen jullie mee voor de dag kopen Zilko of zoiets kwam uit Bosnië of Servië spraak perfect Nederlands en werkte keurig netjes en snel.
Het feit dat je pas 1 dag voor stofferen het tijdsdeel kunt opvragen vind ik wat minder omdat het dan moeilijk plannen is voor andere leveranciers van bv meubels en apparatuur. De jonge dame die ik aan de lijn kreeg (planning) was zeer correct .
Kort daarna werd ik gebeld door Jolanda van vestiging Roosendaal of ik tevreden was met name over de stoffeerder.
Toen ik haar vroeg waar ik kon terug vinden dat er op dit product 20 jaar garantie was vertelde ze mij dat dat niet gebruikelijk was en scheepte ze mij af met dan moet u maar bellen met het hoofdkantoor ??

Mw. Wingelaar

Vriendelijk en persoonlijk advies, heel prettig ervaren

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hadden weinig tijd en moesten snel gestoffeerd hebben, dit is zeer kundig en snel opgelost en geregeld. Hierdoor konden we niet de maat laten opnemen, vanaf tekening besteld en geleverd, maten... We hadden weinig tijd en moesten snel gestoffeerd hebben, dit is zeer kundig en snel opgelost en geregeld. Hierdoor konden we niet de maat laten opnemen, vanaf tekening besteld en geleverd, maten klopten niet, ook dit is snel en vakkundig opgelost.

Ineke van Zantvliet

Geweldig geholpen door Jolanda

Goede vakkundige stoffeerder. Tapijt in slaapkamer Prima gelegd.

Goede zaak in de nabije omgeving.

A Verstraten

Prima winkel