AUgu Flusband

Goede service

Binnen 1 dag zoals beloofd.

L Meijer

Geen problemen

Ja werdt gebeld over een andere kleur, die ik gekozen had was niet direct leverbaar. Ik vond een andere kleur geen probleem.

José Bonouvrier

Tot nog toe, goed.

Snelle levering.

dick Deelen

Niemand neemt actie, de telefoon beantwoorder belooft alles maar er komt niets, wij kunnen de rollator niet gebruiken om dat de verkeerder onderdelen gestuurd zijn

geen enkele

Ekens

Botte dienstverlening. Zithoogte rollator en instabiele tas deden mijn moeder twijfelen aan de rollator. Ze heeft er een paar rondjes in huis mee gereden maar ze bleef twijfelen. In de derde week na... Botte dienstverlening. Zithoogte rollator en instabiele tas deden mijn moeder twijfelen aan de rollator. Ze heeft er een paar rondjes in huis mee gereden maar ze bleef twijfelen. In de derde week na aanschaf vroeg ik rollator.shop of ik het product retour kon sturen. Door corona lukte het me niet eerder. Dat kon niet want ik zat in de derde week en retourneren gaat binnen 14 dagen (vrijwel alle aanbieders hanteren overigens 30 dagen). Ik kon dus niet retourneren, de zithoogte zou vast wel wennen (!) en hij had geen tip om de tas beter te bevestigen (behalve dat als er iets in zit, hij wrs wel goed genoeg vastzit).
Kortom, niet meedenken, niet flexibel, geen alternatief aangeboden, niets van dat alles. Weg 189 euro en de rollator zetten we nu dus maar op Marktplaats…

Prijs en levertijd.

Anneke Haverkamp

Snel verzonden na bestelling

Jan-Willem Slager

Gemakkelijk en snel.

Gemakkelijk kiezen, snel betalen en snel geleverd.

wa de jong

Snelle levering, duidelijk met track en trace, product goed verpakt