Begeleiding/ Veiligheid - Safety
Reactiesnelheid / Quick response
Funfactor -

Gaaf!!

Sterke punten / Strengths

- Snelle en duidelijke communicatie.
- Goed geregeld
- Funfactor

Pieter van kleef

Uitstekend, erg leuke activiteit iedereen heeft genoten. Iedereen was onder de indruk van de enorme kracht van de boot

Sterke punten / Strengths

Er word duidelijk aangegeven dat de crew zeer ervaren is , reddingsbrigade ervaring, en dat is wel fijn om te horen voor de deelnemers, dat geeft vertrouwen. Het is goed om dat even te melden. Je... Er word duidelijk aangegeven dat de crew zeer ervaren is , reddingsbrigade ervaring, en dat is wel fijn om te horen voor de deelnemers, dat geeft vertrouwen. Het is goed om dat even te melden. Je merkt dat er mensen zijn die het toch een beetje eng vinden als ze op de boot stappen, dus dan is de geruststelling vanuit de organisatie zinvol.

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Het is denk ik wel goed om in de voorfase nog even echt duidelijk te zeggen dat mensen met zwakke rug etc niet mee mogen. Het staat vast wel op jullie site maar het toch wel goed om dat om dat in de... Het is denk ik wel goed om in de voorfase nog even echt duidelijk te zeggen dat mensen met zwakke rug etc niet mee mogen. Het staat vast wel op jullie site maar het toch wel goed om dat om dat in de voorfase echt duidelijk te melden. De activiteit gaat er natuurlijk best stevig aan toe en is zeker niet geschikt voor types die heel bang zijn.

Aedes vereniging van woningcorporaties

Bedankt voor dit fantastisch evenement!

Alles was goed geregeld, alle collega's hebben het ontzettend naar hun zin gehad!

Is erg goed bevallen bij iedereen, vooral Solextour erg leuk geweest, leuke gids! en RIBvaren was ook bijzondere ervaring!

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Bediening in de Hofnar: na varen duurde het erg lang voor er iemand kwam om te vragen of we wat wilden drinken. En na de bestelling waren er 2 vergeten.

Heel gaaf

echt gaaf

Everybody was so nice!! We had a great Trip

Joost den Elzen

Was erg leuk om mee te maken, en de mensen die we uitgenodigd hadden waren ook erg enthousiast.

Sterke punten / Strengths

Gastvrij en prettig ontvangen en jullie stralen plezier uit, erg leuk!

Geen!

Maurice

Vrijgezelle Powerboat arrangement was top! Goed geregeld, leuke schipper en wat een powerrrr! En de vrijgezel kreeg nog een leuke opdracht ?. Bedankt! Groet Maurice

Michiel - Fistuca BV

Te gek om met de collega's met zo'n snelle boot langs de kust van Scheveningen te varen. Alles van het varen tot de beschermende kleding was goed geregeld! Bovendien werkte het enthousiasme van... Te gek om met de collega's met zo'n snelle boot langs de kust van Scheveningen te varen. Alles van het varen tot de beschermende kleding was goed geregeld! Bovendien werkte het enthousiasme van Katinka aan het roer aanstekelijk! De boten zagen er keurig uit en ook het andere materieel was goed verzorgd. We hebben erg genoten!

Sterke punten / Strengths

Enthousiasme van de eigenaresse. Technische staat van de boten en de zijlpakken

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Deze ervaring was super gaaf!

Sterke punten / Strengths

Alles is gebaseerd op veiligheid en Plezier

nvt