Begeleiding/ Veiligheid - Safety
Reactiesnelheid / Quick response
Funfactor -

Genoten !!

Sterke punten / Strengths

Veiligheid werd goed in acht genomen

nvt

Stef

Super toffe ervaring, top crew!

Nancy lauwers

Was Top!

duidelijk maar ongedwongen

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Niet echt, ik heb 9 voor service gegeven omdat het uitgelopen was maar dat was voor ons verder helemaal geen probleem. Er moet ook wel wat flexibiliteit blijven anders wordt het meer een 'machine'... Niet echt, ik heb 9 voor service gegeven omdat het uitgelopen was maar dat was voor ons verder helemaal geen probleem. Er moet ook wel wat flexibiliteit blijven anders wordt het meer een 'machine' en dat gaat toch altijd wel weer ten kosten van de sfeer

Nancy Lauwers

Super, iedereen vond het geweldig. Het weer was ook perfect.

Duidelijk en gezellig.

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Nee eigenlijk niet. Ik heb Service een 9 gegeven omdat het uitliep maar dat was voor ons absoluut geen probleem. Het moet ook geen machine worden waar nergens ruimte voor is want dat merk je dan... Nee eigenlijk niet. Ik heb Service een 9 gegeven omdat het uitliep maar dat was voor ons absoluut geen probleem. Het moet ook geen machine worden waar nergens ruimte voor is want dat merk je dan toch weer als iets negatiefs in de sfeer. Bedankt en we komen vast nog een keer.

Ernst

Op 6 juli 2017 hebben wij als bedrijfsuitje een rondvaart gedaan met 2 RIB boten langs de kust van Scheveningen. Ondanks of misschien wel dankzij het mooie en rustige weer is het voor iedereen een... Op 6 juli 2017 hebben wij als bedrijfsuitje een rondvaart gedaan met 2 RIB boten langs de kust van Scheveningen. Ondanks of misschien wel dankzij het mooie en rustige weer is het voor iedereen een succes geworden, dankzij de goede de goede begeleiding van Katinka die ook nog een goed stuurvrouw is. We hebben er erg van genoten en 's avonds nog lang over gesproken.

Sterke punten / Strengths

De trip was een enerverende belevenis die ik best nog wel eens over zou willen doen. het heeft dus een hoge nog-een-keer-gevoel.

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Zorg voor een manier dat de tijd minder snel gaat. Een half uur is toch echt te kort.

Guus

Was een leuke tocht :D

Zeer professioneel!!

Geen was super!

Topdag,van mij hadden we door mogen varen naar Texel!

We hebben genoten!

Sterke punten / Strengths

alle collega's hebben genoten! Ondanks het leeftijdsverschil en niveauverschil

nee

Mike Meijer

Wij hadden een arrangement geboekt voor het varen met aansluitend een bierproeverij voor 7 personen. We hebben het erg naar ons zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Als tip wil ik meegeven... Wij hadden een arrangement geboekt voor het varen met aansluitend een bierproeverij voor 7 personen. We hebben het erg naar ons zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Als tip wil ik meegeven dat 30 min varen wat kort is.

Gaaf!!

Sterke punten / Strengths

- Snelle en duidelijke communicatie.
- Goed geregeld
- Funfactor