G.Bierkens

goed

Michel van den Bos

Zeer goed. Prima contact. Vriendelijk en meedenkend. Daar houd ik van.

Na een goede eerste ervaring nu, ruim een jaar later, weer iets laten opknappen. Fantastisch dat Jens nog weet waar het de eerste keer om ging. Er wordt duidelijk meegedacht met de klant en om het... Na een goede eerste ervaring nu, ruim een jaar later, weer iets laten opknappen. Fantastisch dat Jens nog weet waar het de eerste keer om ging. Er wordt duidelijk meegedacht met de klant en om het helemaal mooi te maken werd een lakse fout van mijn kant rechtgezet door Jens. Grote klasse als je zo met je klanten om gaat. Een echte aanrader.

Joris Steenis

Ik heb al een paar keer wat besteld op deze webshop. En het bevalt me prima. Je krijgt netjes je bestelling verpakt en snel geleverd. En als je een vraagje hebt krijg je snel antwoord.

- Snelle levering
- Netjes verpakt
- Goede Service
- Duidelijke website.

Daniel van den Berg

Snel mijn product gehad. Werkt super goed! De service en snelheid van het binnenkrijgen van de bestelling was ook super!

Dhr Keizer

Ik heb onlangs een 2e hands SNES bij ReplayGames gekocht. Deze werd binnen 2 dagen geleverd en werkt naar toebehoren. Het pakketje was wel zorgvuldig verpakt maar ik zou graag hebben gezien dat de... Ik heb onlangs een 2e hands SNES bij ReplayGames gekocht. Deze werd binnen 2 dagen geleverd en werkt naar toebehoren. Het pakketje was wel zorgvuldig verpakt maar ik zou graag hebben gezien dat de artikelen in plastic verpakt zouden zijn ivm met waterdichtheid aangezien het electronica is. Verder is de website overzichtelijk en wordt je per mail op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd zal worden.

Informatieve website

m van den berg

Goed de games waren snel geleverd

goed de games waren snel geleverd

Yassian joud

Alonrd koningstaart

Alonrd koningstaart

Arnold

De sticks voldoen beter dan de originele, prima product

Geleverde voldoet aan de productbeschrijving

soraya

Prima, ik zou zo weer iets bestellen als ik iets nodig zou hebben

prima service, gebruiksvriendelijke website.

Fur

Goed, snel, simpel!