Komen op de afgesproken dag en tijdsdeel

Te veel e-mails en bezorgen ging snel en goed. Maar ophalen werd 2x verplaatst. Dit werd gemeld door een e-mail jammer genoeg en niet telefonisch. Dit had beter gekund, ook omdat ik niet had... Te veel e-mails en bezorgen ging snel en goed. Maar ophalen werd 2x verplaatst. Dit werd gemeld door een e-mail jammer genoeg en niet telefonisch. Dit had beter gekund, ook omdat ik niet had verwacht dat het verplaatsen van de ophaal datum via mail ging.

Tips

Bij het verplaatsen van de datum bij het ophalen van de container, niet alleen via de mail. Misschien ook telefonisch. Want ik/we kijken niet altijd op onze mail als we verwachten dat de container... Bij het verplaatsen van de datum bij het ophalen van de container, niet alleen via de mail. Misschien ook telefonisch. Want ik/we kijken niet altijd op onze mail als we verwachten dat de container opgehaald zou worden de desbetreffende dag.

R de Bruijn

Slecht, gezeur om foto’s. Eens maar nooit weer

Reactie RegioContainer.nl:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review. Er worden foto's gevraagd om ervoor te zorgen dat alles transport veilig is. Ook om extra kosten te voorkomen bij een eventuele overbelading.
Dit doen...
Beste Klant,
Dit doen we om het ongelukken en extra kosten voor klanten te voorkomen.
Hopelijk begrijpt u het idee hierachter.
Praxis-Kluscontainer

Thomas van Hoeven

Mijn ervaring met regiocontainer is zeer goed, vriendelijke mensen en alles is zo geregeld.

Tops

De container wordt netjes neergezet en weer opgehaald, ook als je niet thuis bent. Telefonisch kan alles geregeld.

Snel en makkelijk

Tops

Vooral deze service zo houden

I Ben Razeg

Snel en gemakkelijk container huren

Goede communicatie

J. C. W. Vd Ven

Heel goed

Anita van Nieuwland

Een heel fijne chauffeur die goed meedacht over de beste plek om de container neer te zetten

Chauffeur . Dikke plus

Ok

Tops

Snelle service, met wel veel telefoonverkeer

Tips

Planning en gemaakte afspraken beter op elkaar afstemmen.