Samantha Duarte

Fijne en snelle levering.

Goed, snel en duidelijk.

Mevr. Versteegt

Razend snel, meedenkend

A Meijer

Prima service, volgende dag geplaatst volgens afspraak en op zaterdag opgehaald.

O Somuncu

Al een tijdje maken wij als msk gebruik van containers van regiocontainer zonder enige problemen en zijn tevreden met de service.

Tips

gewoon zo doorgaan niks mis met de service.

Marije

Prettig, snelle service voor een goede prijs. Snelle levering en snel opgehaald na aanvraag.

Tops

de goede, snelle service en informatievoorziening door medwerker

n.v.t.

H Panday

Prettige ervaring

Tops

Prettig zaken mee te doen.

Ga zo door.

Dhr van Londen

Netjes op tijd en goed afgeleverd en weer opgegaald

De tegenstrijdigheid in de website en e-mails leverde mij aardig wat onzekerheid op. Zoals op de home-site staat bij schoon puin dat er bewapend beton in de container mag, bij de e-mail die je later... De tegenstrijdigheid in de website en e-mails leverde mij aardig wat onzekerheid op. Zoals op de home-site staat bij schoon puin dat er bewapend beton in de container mag, bij de e-mail die je later krijgt wordt alleen betonpuin genoemd. Ook wordt er bij die e-mail genoemd dat er geen grote brokken beton in mag. Maar er wordt nergens vermeld wat de maximale afmetingen van die beton brokken dan mogen zijn.
Bij de e-mail over het ophalen van de container worden bij de spelregels prijzen genoemd per m3 puin. Wat voor mij wederom onzekerheid opleverde, nl. zo van: krijg ik nu nog een rekening over de hoeveelheid puin die ik in de container heb gegooid of heb ik dit al bij de huurprijs betaald?
Op de website staat vermeld dat de huur termijn voor de container 8 weken is, in de e-mail staat ineens 6 weken.
Nadat ik de container 1 week bij huis had staan staat er in mijn persoonlijk overzicht (de benaming even kwijt die jullie hiervoor gebruiken) dat de huur termijn over 13 uur verlengd wordt???? Ik denk: waar slaat dit nu weer op.
Voor de rest verliep het leveren en ophalen van de container prima. Ook het op de hoogte houden per e-mail verliep goed, op de vermelde tegenstrijdigheden na dan.

Tips

Haal de verschillen (bewapend beton/beton brokken en 8 weken/6 weken huur) uit jullie website en mails.
Geef een duidelijker omschrijving wat de maximale formaten van grote brokstukken puin zijn.
Benoem bij de spelregels niet de m3 prijzen welke jullie kwijt zijn aan het storten van het afval.

Goed maar duur