Vakmanschap uitvoerend personeel
Deskundigheid / Advies

Voldoende

Reactie Ratering Isolaties:

Geachte heer, mevrouw,
Wij zijn continue bezig om onze service en diensten te verbeteren. Daarom zouden wij graag van u vernemen waarom u ons 3 sterren heeft gegeven.
Met vriendelijke...
Geachte heer, mevrouw,
Ratering Isolaties B.V.

GWS

Vooraf goed geadviseerd en scherp geoffreerd.
Goede vakmensen.
Uitstekend eindresultaat. Prima! Afgezien van materiaalpech waardoor nieuwe afspraken gemaakt moesten worden.
Vooraf goed geadviseerd en scherp geoffreerd.
Goede vakmensen.
Uitstekend eindresultaat.
Kortom; aanrader.

Erik

Ratering heeft ons prima advies gegeven over een aanbouw / verbouw. Tevens hadden ze info over energie besparingssubsidie en hebben ze ons daarvoor op het goede spoor gezet.

Meijer

Eerlijk en duidelijk advies en snelle en nette uitvoering.

H. Norder

Uitstekend in voorbereiding, uitvoering en kwaliteit!

Wasan Kwik

De isolering van het luik bij de voordeur is vrij slordig gegaan omdat de laag die op het luik is aangebracht achteraf niet goed werkte. Terwijl door 2 medewerkers van te voren is aangegeven dat... De isolering van het luik bij de voordeur is vrij slordig gegaan omdat de laag die op het luik is aangebracht achteraf niet goed werkte. Terwijl door 2 medewerkers van te voren is aangegeven dat dit niet een goede oplossing is. Daardoor moest er een nieuw luik worden gemaakt en geplaatst. Het eindresultaat is heel bevredigend!