Kees van Bergen

Zeer Correct

Vriendelijkheid telefoniste en snelle levering

edwin sterkens

Snel en correct geleverd.

Degelijk en netjes verpakt.

Geachte heer Sterkens,
Bedankt voor voor uw mooie beoordeling

A. Vrieswijk

Waardeloos. Nooit meer bestellen bij dit bedrijf.

Ruim assortiment.

Ondanks mijn coulance naar hen toe met een beschadigd artikel bij levering, was er vanuit hen geen coulance naar mij bij de retour van een standaard artikel. Schande.
Een paar weken later werd...
Een paar weken later werd mij notabene nog gevraagd om mijn review te herzien. In plaats van coulance naar mij te tonen en een standaard artikel retour te nemen (binnen 2 weken na levering), wil men klaarblijkelijk alleen maar goede reviews krijgen. Dat gaat nooit werken met de manier waarop dit bedrijf met haar klanten omgaat.

Geachte heer Vrieswijk,
Wij betreuren uw beoordeling, des te meer omdat wij u hebben aangeboden deze radiator te vervangen.
Wat is er gebeurd?
Na ontvangst van de schademelding van de...
Geachte heer Vrieswijk,
Wat is er gebeurd?
Na ontvangst van de schademelding van de door uw bestelde radiator, hebben wij u aangeboden om een nieuwe radiator aan u te leveren. Beschadigde artikelen daar laten wij een klant natuurlijk niet mee zitten.
Wij kregen van u de volgende reactie: ( per e-mail van u ontvangen)
“Een beschadigd product afleveren is natuurlijk niet netjes, maar overal gebeuren foutjes. De convector zit binnen in de radiator en is vanaf de buitenzijde niet zichtbaar. Daarom wilde ik u wel melden dat deze beschadigd is, maar u hoeft de radiator niet te vervangen. Het zal immers geen impact hebben op een juiste werking.”
Uitgaande van uw email hebben wij dan ook geen nieuwe radiator aan u verzonden.
Natuurlijk willen wij alsnog met u kijken naar een oplossing. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid
Team Radiatoraanbiedingen

Evelien

Product snel geleverd. Echter product zelf was niet geheel naar wens.

Duidelijke omschrijving op website en snelle levering.

Retourzending is een drama (eigen kosten retour zenden en binnen 2 weken). Radiator was zo krom als een hoepel na levering.

Beste Evelien,
Beste Evelien,
Wij betreuren uw beoordeling. Natuurlijk kunt u een artikel retour sturen binnen de wettelijk gestelde 14 dagen. Wij ontvangen graag het artikel in originele verpakking van u retour, na ontvangst verwerken wij z.s.m. uw retournering. Ook een radiator hoort natuurlijk recht te zijn, wellicht is hier sprake van een fabricagefout. Wij vernemen dit echter nu pas in uw beoordeling. Wij vragen bij ontvangst altijd de bestelde producten te controleren, en als er iets niet in orde is dan kunt u dat bij ons aangeven, wij zorgen dan altijd voor een passen de oplossing. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid.
Team Radiatoraanbiedingen

Gerard Ravensbergen

Prettige communicatie, er was een issue met een product en dat is keurig opgelost.

Snelheid leveren

Product uitleg is van de fabrikanten en soms slecht of slecht vertaald.

Geachte heer Ravensbergen,
Bedankt voor uw positieve feedback

Ulbe Peterson

Komen afspraak na

Geachte heer Peterson,
Wij danken u voor uw positieve feedback

Willem Morees

Goede ervvaring!

Afspraak nakomen

Communicatie kan iets beter

Geachte heer Morees,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.
U geeft tevens aan dat onze communicatie iets beter kan. Wij zullen ook hier extra aandacht aan geven.
Vriendelijke...
Geachte heer Morees,

Peter van Strijbos

Prima service

Attent en snel reageren

Nvt

Geachte heer Strijbos,

Jeannette Van harn

Super snelle levering, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geachte mevrouw van Harn,

Alex

Radiator is van goede kwaliteit en de levering snel en goed.

Webshop overzichtelijk
Kwaliteit artikele

N.V.T

Beste Alex,
Bedankt voor de positieve feedback.