A. Vrieswijk

Waardeloos. Nooit meer bestellen bij dit bedrijf.

Ruim assortiment.

Ondanks mijn coulance naar hen toe met een beschadigd artikel bij levering, was er vanuit hen geen coulance naar mij bij de retour van een standaard artikel. Schande.
Een paar weken later werd mij notabene nog gevraagd om mijn review te herzien. In plaats van coulance naar mij te tonen en een standaard artikel retour te nemen (binnen 2 weken na levering), wil men klaarblijkelijk alleen maar goede reviews krijgen. Dat gaat nooit werken met de manier waarop dit bedrijf met haar klanten omgaat.

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte heer Vrieswijk,
Wij betreuren uw beoordeling, des te meer omdat wij u hebben aangeboden deze radiator te vervangen.
Wat is er gebeurd?
Na ontvangst van de schademelding van de door uw bestelde radiator, hebben wij u aangeboden om een nieuwe radiator aan u te leveren. Beschadigde artikelen daar laten wij een klant natuurlijk niet mee zitten.
Wij kregen van u de volgende reactie: ( per e-mail van u ontvangen)
“Een beschadigd product afleveren is natuurlijk niet netjes, maar overal gebeuren foutjes. De convector zit binnen in de radiator en is vanaf de buitenzijde niet zichtbaar. Daarom wilde ik u wel melden dat deze beschadigd is, maar u hoeft de radiator niet te vervangen. Het zal immers geen impact hebben op een juiste werking.”
Uitgaande van uw email hebben wij dan ook geen nieuwe radiator aan u verzonden.
Natuurlijk willen wij alsnog met u kijken naar een oplossing. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid
Vriendelijke groet,
Team Radiatoraanbiedingen

Score voor Radiatoraanbiedingen.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Lage temperatuur radiator