Kwaliteit

Vriendelijke contactservice

schosan

Prima product

Opvallende sterke punten:

product voldoet precies aan de omschrijving. Het rolgordijn verduistert prima, is stevig en niet al te moeilijk te installeren. Het is al de vierde keer dat ik hier bestel en ben nog steeds... product voldoet precies aan de omschrijving. Het rolgordijn verduistert prima, is stevig en niet al te moeilijk te installeren. Het is al de vierde keer dat ik hier bestel en ben nog steeds tevreden. Verpakking is ook goed.

Dahud Krols

Snel geleverd

Ton Bakker

maatvoering goed

olivier van orshoven

Slecht

Opvallende sterke punten:

vroeger ok, maar als er problemen zijn hoor ik niks meer

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Olivier,
Beste Olivier,
Zowel op uw e-mailadres als op het ordernummer van uw bestelling vind ik geen contactmoment in ons klantenservice systeem. We adviseren u om het contactformulier op onze website Raamdecoratie.com/contact in te vullen of telefonisch contact op te nemen via 0547-851823. We helpen u heel graag met eventuele problemen.
Raamdecoratie.com

Mark

Twee Jaloezieën besteld die op maat werden gemaakt. Een maand wachttijd voordat deze binnen kwamen. De kwaliteit is matig, de bestelling werd geleverd met verschillende beschadigingen. We mochten de... Twee Jaloezieën besteld die op maat werden gemaakt. Een maand wachttijd voordat deze binnen kwamen. De kwaliteit is matig, de bestelling werd geleverd met verschillende beschadigingen. We mochten de bestelling retour sturen om te laten maken, waarbij er herhaaldelijk een verkeerd retourlabel werd verstuurd. Ook werden er te weinig retourlabels gestuurd, waardoor de bezorger ze niet kon meenemen. Dit zelf met de behulpzame bezorger opgelost door pakketten aan elkaar te tapen. Dit gemaild aan raamdecoratie.nl, geen excuses voor gekregen maar alleen; fijn dat het pakket verzonden is. Vervolgens week anderhalve maand gewacht op dat het is terug gestuurd. Er wordt dan ook niet meer gereageerd op onze vragen / klacht per mail. Wij zouden hier niet opnieuw bestellen.

Opvallende sterke punten:

Het aanbod om de jaloezieën terug te sturen om onbeschadigde jaloezieën te krijgen was aardig

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Mark,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Beste Mark,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
We balen ervan dat er herhaaldelijk zaken zijn foutgegaan met uw bestelling. We hebben hierover op dit moment contact met u per e-mail, ook over een oplossing.
Raamdecoratie.com

Jaap Rondaij

Vriendelijk en duidelijk

Ad Van den Heuvel

Uitstekend

Goed product prima prijs

Misak Misakian

Ging als makkelijk en betaalbaar

Opvallende sterke punten:

ik ben tevreden over product

Sybren Dijkstra

Het bedrijf heeft een duidelijke website waarop je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt.

Opvallende sterke punten:

Ruime keuze uit verschillende producten
Gemakkelijk zoeken op de website
Aankoop en berichtgeving over
levering gaan soepel en eenvoudig