Jan

Altijd bruised, kokend , plat water voorradig en dit aan een bettere prijs dan flessen water . En lekkerrrr ...

Huylenbroeck Haesaert

Heel efficiënt en snel een thee gemaakt minder plastiek Afal .

Reactie Quooker Belgium:

Beste Jan, bedankt voor de mooie review. Met betrekking tot de kraan in uw buitenverblijf: we kunnen u aanraden om even contact op te nemen met onze service dienst. Dit kan via uw mijn... Beste Jan, bedankt voor de mooie review. Met betrekking tot de kraan in uw buitenverblijf: we kunnen u aanraden om even contact op te nemen met onze service dienst. Dit kan via uw mijn Quooker-account, per mail naar service@quooker.be of telefonisch via het nummer +32 (0)3 646 54 00. Zorg ervoor dat u uw serienummers (die u kan terugvinden op een sticker op het reservoir) bij de hand heeft, zo kan u sneller en efficiënter verder geholpen worden. Een van onze techniekers zal dan graag langskomen om na te kijken waarom uw systeem niet werkt en het probleem te verhelpen.

Samir Boudouft

Met ons groot gezin van 6 volwassenen personen hebben we regelmatig kokend water nodig. Het is veel gemakkelijker en zuiniger om een quooker te gebruiken zo kan de waterkoker weg. nog een voordeel... Met ons groot gezin van 6 volwassenen personen hebben we regelmatig kokend water nodig. Het is veel gemakkelijker en zuiniger om een quooker te gebruiken zo kan de waterkoker weg. nog een voordeel er is meer ruimte op het keukenaanrecht.

Koen De clercq

Altijd kokend water voorhanden. Het koken start bij 99graden celcius. Top toch

Stef

De Quooker kraan is gewoon top toestel, super handig en gebruiksvriendelijk. Ik zou niet meer zonder kunnen!