Hanos bv

Goed ik zou je dit te bedrijf zeker

Esther

Snelle levering.

Chris van der Ploeg

Ik ben met pruimenmoes begonnen op aandringen van mijn nicht en ik moet zeggen het bevalt mij prima.En ik ga er zeker mee door.

prive: tiny van burgsteden

I.v.m het feit dat ik darmkanker heb gehad,heb ik als behandeling een zware chemo en bestalingskuurgehad in he A.V.L te Amsterdam. daarna heb ik chronisch opstipatie .De medicijnen die men daarvoor... I.v.m het feit dat ik darmkanker heb gehad,heb ik als behandeling een zware chemo en bestalingskuurgehad in he A.V.L te Amsterdam. daarna heb ik chronisch opstipatie .De medicijnen die men daarvoor geeft ervaar ik als onverdraaglijk vies! ik gebruikte aanvankelijk dagelijks gedroogde pruimen , die ik vooraf wel in kokend water........met goed resultaat. tijdens mij n verblijf in revalidatie in Vreugdenhof in Amsterdam heb ik kennis gemmakt met PRUIMENMOES.,2 kuipjes per dag.......en dat maakt dat ik geen opstipatieklachten meer heb

A de Boer

Product is goed. Doch is de verpakking van de cupjes zeer slecht te openen. Ik denk dat dit product vaak door oudere of deels gehandicapten personen wordt gebruikt. Hopelijk is hier iets aan te... Product is goed. Doch is de verpakking van de cupjes zeer slecht te openen. Ik denk dat dit product vaak door oudere of deels gehandicapten personen wordt gebruikt. Hopelijk is hier iets aan te doen.

Reactie Pruimenmoescups.nl:

Beste A. de Boer,
Beste A. de Boer,
Vervelend dat u problemen heeft met het openen van de cupjes. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Ik neem even rechtstreeks contact met u op om meer informatie te krijgen over deze klacht. Groeten, Sandra