Karin Franke-Klein Obbink

Privé besteld

Duidelijke website en snelle levering

Particulier

Goed bedrijf netjes en snel afgeleverd

l.termorshuizen

De bezorging niet helemaal correct. Verder prima

Reactie Pruimenmoescups.nl:

Beste Lindsay, vervelend dat de bezorging van jouw pakket in eerste instantie niet goed is gegaan. Wij hebben hierover inderdaad contact gehad. De bezorging is echter in handen van PostNL en een... Beste Lindsay, vervelend dat de bezorging van jouw pakket in eerste instantie niet goed is gegaan. Wij hebben hierover inderdaad contact gehad. De bezorging is echter in handen van PostNL en een levering bij buren bijvoorbeeld hebben wij geen invloed op. Ik hoop dat je wel tevreden bent over het geleverde product. Groeten, Sandra

Ger van den Akker-Doppenberg

Gemakkelijk te bestellen, snelle en goede producten en levering

Linda Gardeslen

Vlotte levering

Margreet

Het plaatsen van de order en financiële verwerking waren in orde. De toezegging was: een brievenbuspakket én binnen een dag daarna afgeleverd op ons huisadres. Nee dus: de postbezorger moest... Het plaatsen van de order en financiële verwerking waren in orde. De toezegging was: een brievenbuspakket én binnen een dag daarna afgeleverd op ons huisadres. Nee dus: de postbezorger moest aanbellen en het pakketje werd pas, het weekend meegerekend, 5 dagen na de order bezorgd, het was vertraagd bij de postverwerking. De pruimenmoes zelf is in orde en smaakt zoals verwacht werd. Op het bedrijf zelf is niets aan te merken.

Alfred

Maakt een kwaliteitsproduct.