Immensus Services

Uitstekende service. Snel geleverd en goed product

Nog tips en tops?

Geen tips. Ga zo door kan ik alleen maar zeggen

M van Hout

Snel, klantvriendelijk, duidelijk!

Nee, voor nu niet.

E&R Opleidingen

ga zo door

Saskia van Illu-ster

Fijne service en communicatie, en een mooi product.

Bouwgroep Dijkstra Draisma

Vlotte contacten en goed materiaal

Nee

Benelux Woodproducts

Goed advies vlotte levering

goed verpakt

SPC BV

nee

Lumberg Nederland B.V.

Onze bestelling van pennen met gegraveerd logo werd heel snel geleverd. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het product.

Nog tips en tops?

Adressering bij het versturen van samples kan iets verzorgder.

Stichting Fahm Instituut

Geweldig bijgestaan door Michelle en Wanda, met hun engelengeduld.
Prachtige producten van een betere kwaliteit dan verwacht. Heel mooi drukwerk en precies op tijd binnen.
We hopen vaker...
Geweldig bijgestaan door Michelle en Wanda, met hun engelengeduld.
We hopen vaker met jullie te mogen samenwerken.

alleen maar tops

Reactie Promo2000:

Dank je voor deze leuke feedback. We hebben het graag gedaan en tot de volgende keer.
Bart Koster

Ellen

Niet zo prettig. Prijzen werden last minute verandert, afspraken niet na gelopen.

Nog tips en tops?

Wellicht kun je pennen eerst bij jullie op kantoor laten leveren alvorens je dit naar de klant stuurt om leverproblemen te voorkomen. Een afgegeven offerteprijs is normaal de prijs die is... Wellicht kun je pennen eerst bij jullie op kantoor laten leveren alvorens je dit naar de klant stuurt om leverproblemen te voorkomen. Een afgegeven offerteprijs is normaal de prijs die is afgegeven... wanneer dit wijzigt zou je de klant tijdens de communicatie die loopt, hiervan kunnen informeren

Reactie Promo2000:

Ik schrik van deze reactie. Graag had ik hierover persoonlijk contact met je gehad. Ik weet wat er gebeurd is. Dit betreft een pen die in het Verenigd Koninkrijk geproduceerd en bedrukt wordt.... Ik schrik van deze reactie. Graag had ik hierover persoonlijk contact met je gehad. Ik weet wat er gebeurd is. Dit betreft een pen die in het Verenigd Koninkrijk geproduceerd en bedrukt wordt. Hiervoor hebben wij in november 2020 een prijs afgegeven. De pennen zijn uiteindelijk in februari 2021 door jou besteld. Na de Brexit.
Brexit heeft voor veel onverwachte problemen gezorgd, waaronder lange levertijden en extra douane- en inklaringskosten. Het spijt mij dat wij dit pas 14 dagen na je bestelling hebben kunnen doorgeven. Wij wisten het niet eerder. Op dat moment was er overigens nog de mogelijkheid om te annuleren en een andere pen te bestellen.
In januari zijn wij gestopt met inkopen vanuit de UK. Echter, omdat deze aanvraag eerder gedaan was, hebben wij in overleg met jou besloten om deze toch voor je te bestellen en te leveren. Dat hadden wij misschien beter niet kunnen doen. Ik vindt het jammer dat je ons op deze manier zo'n slechte beoordeling geeft want er is iets gebeurd wat volledig buiten onze invloed om gegaan is. Daarom wil ik je vragen om deze recensie te herzien en ons bij een volgende gelegenheid de kans te geven om echt te laten zien wat wij kunnen.
Bart Koster
Dir/Eig Promo2000