Vastgoeddata Nederland

Mooie pennen, die lekker schrijven, snel geleverd.

Lekker doorgaan

Reactie Promo2000:

We doen het graag. Bedankt voor de mooie review.

vips and friends

Super! heel tevreden zoals altijd ;-)

doe zo voort ;-)

John

Snelle afhandeling en goede levering.

nee

Jessica/PME Pensioenfonds

Uitstekend en snel geholpen bij drukken van notitieblokjes in kleur

Nog tips en tops?

Nazorg: zelf zien hoe het eindproduct er uitziet

NAZL

nee alles was erg goed

AutoFill

Goede kwaliteit producten, maar de levertijd was veel langer dan toegezegd

Huidige Kwaliteit + betrouwbare Levertijd

Beste Daan,
Beste Daan,
Goed dat je, je ervaring met ons deelt over de levertijd, jammer van de lage beoordeling. Dit betreft een van de laatste producten die wij in de UK inkopen. Juist omdat deze mok zo goed en voordelig is en zo mooi bedrukt kan worden. Sinds de Brexit zijn leveringen vanuit de UK niet betrouwbaar meer dus stoppen wij hier zo veel mogelijk mee. Behalve deze mok. Wij zullen op de website duidelijker aan gaan geven dat levertijden vanuit de UK niet gegarandeerd kunnen worden. Michelle heeft je 5 werkdagen na de definitieve bestelling pas op de hoogte kunnen brengen van de vertraging omdat zij dat eerder niet wist. Ik hoop dat het voor jou verder geen problemen heeft opgeleverd en spreken je graag binnenkort weer.
Bart Koster
ceo

Cinematen Sound and Vision B.V

Goede ervaring mee, bestel er al jaren pennen

Nog tips en tops?

Misschien kan er nagedacht worden aan klanten die lang bij jullie zijn om daar ook eventueel een kleine korting aan te verlenen, als waardering dat ze al lang bij jullie bestellen

Reactie Promo2000:

Dank je voor de positieve feedback en voor het jarenlang bestellen van de Prodir pennen.
Wij denken inderdaad al lang na over hoe wij trouwe klanten zoals jullie kunnen belonen. Dat is best lastig omdat wij in eerste instantie uit gaan van lage marges en scherpe prijzen, dan blijft er geen ruimte voor kortingen. Maar, hou de post maar even in de gaten :-)

Hendrik van loenen

Prima geregeld ook echt leuk maar foutje in de opdruk ook mij fout heb het niet gezien er staat grond plaats van grond

Cobefa

De communicatie met Promo2000 verloopt heel vlot. Mails worden heel erg snel beantwoord en aanpassingen worden snel uitgevoerd. Ik ben heel tevreden over de samenwerking!

Nog tips en tops?

Ik zie niet echt verbetermogelijkheden op dit moment. Michelle is aangenaam om mee samen te werken. Alles wat ik vroeg, werd geregeld en dit ook heel snel.

Tamara de Man

Makkelijk contact en snelle levering