Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Eerlijk en deskundig geholpen door de medewerkers.

Ik heb al eerder een bank hier gekocht, was toen ook tevreden vandaar dat ik opnieuw bij Profijt Naaldwijk ben geweest en ik ben wederom weer goed geslaagd. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

goed advies, prettig medewerkster met ervaring, nam de tijd voor ons, bank zelf samen te stellen naar eigen smaak , maat en stof.

André Ladan

Wij hebben onze Yumali meubels in augustus , in Naaldwijk gekocht. Het personeel is daar erg vriendelijk en deskundig. We kregen goed advies konden daar, zonder opdringen, onze keuze maken. Wij... Wij hebben onze Yumali meubels in augustus , in Naaldwijk gekocht. Het personeel is daar erg vriendelijk en deskundig. We kregen goed advies konden daar, zonder opdringen, onze keuze maken. Wij vinden dit prettig omdat het uiteindelijk over een behoorlijk bedrag gaat. De levering was ca. vier weken eerder dan gepland, wat ons erg goed uit kwam. Ook bij het afhalen werden we fijn geholpen door de medewerkers van het magazijn; ze hielpen mee om de pakketten in onze bus te tillen.

Vriendelijk, niet opdringerig, winkelpersoneel.
Kortere levertijd dan verwacht.
Behulpzaam en gemotiveerd magazijnpersoneel

We zijn heel vriendelijk ontvangen en geholpen prima

Vriendelijke verkoopster

Senaida Husaric

Uitstekend. Goed geholpen in de winkel door professioneel advies, personeel dat meedenkt, vriendelijk en behulpzaam is.

Betrokken, klantvriendelijk en kennis van zaken

Cornelis Johannes Koning

Zie onder

De vriendelijke en deskundigheid van het personeel.

NEEN

Buth

Wij hebben hier een compleet nieuwe woonkamer aangeschaft en zijn erg blij met het resultaat.

Heel vriendelijk personeel en er werd ruim de tijd genomen om ons te helpen.

Nee we hebben geen verbeterpunten

Top geregeld, super bank

Goed en vriendelijke uitleg en personeel

Goed geholpen

Nee

P Prins

Een ontspannen sfeer en een goed advies

De klantvriendelijkheid en met de klant mee denken