Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Matig. Bij aankoop gaat het nog.

neen

Bij afhalen eigen aankoop een zeer vuile wagen en ongeinteresseerd personeel

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Beste heer van Gaal,
Graag zouden wij willen weten waar uw reactie op gebaseerd is, wij willen zeker niet
dat ons personeel ongeinteresseerd overkomt.
Hopelijk kunnen wij met uw feedback...
Beste heer van Gaal,
dat ons personeel ongeinteresseerd overkomt.
Hopelijk kunnen wij met uw feedback kijken wat er heeft plaatsgevonden zodat wij hiermee wat kunnen doen
met vriendelijke groet

John fijneman

Fijne verkoopster in filiaal Breda gehad dec 2018 , geen vervelende verkooptrucs.
Vorige week netjes gebeld door transporteur wanneer het bankstel geleverd kon worden.
Vandaag keurig...
Vandaag keurig netjes op tijd , en nette medewerkers hebben onze aankoop geleverd en geplaatst .

Bedankt tot de volgende keer 👍

De vriendelijke open manier van zaken doen door de desbetreffende verkoopster.

Geen klachten of opmerkingen.

rob kienen

Slecht

nee

zet geen dingen on-line op voorraad als blijkt dat het niet in barendrecht maar in het westland staat!

Reactie Profijt Meubel Barendrecht:

Beste ,
Inderdaad hebben wij 2 magazijnen waar wij voorraad uit kunnen pakken, soms houdt dat inderdaad in dat het niet gelijk in de winkel is maar een aantal dagen later.
Wij zijn momenteel...
Beste ,
Wij zijn momenteel hiermee aan de slag om de levertijd terug te brengen naar 1 dag.
Hartelijk dank voor uw feedback,

a patterson

Klantvriendelijk

goede uitleg

Waren op zoek naar een bank met normale zitdiepte en hoogte, ook op zoek naar een bank met normale afmetingen en gevonden bij profijt meubelen,

vriendelijke en deskundige medewerker, goed advies gekregen de bank was in verschillende opstellingen leverbaar ook zeer prettig als geen grote woonkamer hebt, de bank thuis laten bezorgen door... vriendelijke en deskundige medewerker, goed advies gekregen de bank was in verschillende opstellingen leverbaar ook zeer prettig als geen grote woonkamer hebt, de bank thuis laten bezorgen door dutch trans ook prima gegaan tijdsbestek door gekregen en een kwartier van te voren netjes gebeld dat ze er aan kwamen en netjes in huis neergezet

A.Kalkman

Super vriendelijke verkopers en leuke betaalbare meubelen.

De prijs en klantvriendelijk.

Vriendelijk personeel. Zij lieten ons rustig rondkijken in de winkel en toen wij wisten wat we wilden werden heel netjes geholpen

Het personeel legde ons zorgvuldig uit hoe de meubels behandeld moeten worden maar drongen ons niets op

Nee

Er Groenendijk

Al meerdere malen hier meubels gekocht, goede service en vriendelijke mensen

d valster

Goed geholpen en goed advies

De voor en nadelen

Ik zal niet weten wat