Dirk

Laadsnoertje besteld voor Sennheiser 350BT. Makkelijk besteld en snelle levering. Helaas niet de goede snoer ontvangen. Paste wel op mijn JBL dus maar gehouden en in het dorp hier een passend snoer... Laadsnoertje besteld voor Sennheiser 350BT. Makkelijk besteld en snelle levering. Helaas niet de goede snoer ontvangen. Paste wel op mijn JBL dus maar gehouden en in het dorp hier een passend snoer gekocht.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Opletten of wel juiste artikel geleverd wordt.

Sandra

Best slecht. eerste bestelling na extra bezorgkosten betaald te hebben nooit ontvangen

geen service

product niet ontvangen. ook geen moeite gedaan om te achterhalen waar het was. Eenmaal verzonden is het hun probleem niet meer

Reactie Proaudioshop.nl:

Beste Sandra,
Beste Sandra,
Dank voor je recensie. De eerste zending is volgens de trackinformatie gewoon bij jullie afgeleverd en wij hebben geadviseerd om contact op te nemen met de bezorger indien het pakket niet intern zoek is geraakt. Daar hebben we verder helaas niets meer van vernomen. Jullie hebben de bestelling toen opnieuw geplaatst en deze hebben wij op onze kosten aangetekend verzonden. Het is en blijft natuurlijk vervelend dat de eerste zending (waar dan ook) zoek is geraakt en ons advies is om tóch eens contact op te nemen met jullie bezorger.
team proaudioshop.nl

Simon

Top

Very nice customer service

Got no shipment info until i emailed customer service, and then it was quickly resolved

Herman Scholten

Uitstekend

Snelle bezorging

geen verbeterpunten

Sebastian

Snel besteld en snel geleverd

Geen ( behalve een opt out voor deze vraag )

p

Meerdere betaal verzoeken na betaling

Reactie Proaudioshop.nl:

Geachte heer Crielaard,
Geachte heer Crielaard,
Hartelijk dank voor uw recensie. Uw lage beoordeling kunnen wij niet helemaal plaatsen omdat volgens onze informatie de order adequaat is geleverd. Helaas heeft u niet gereageerd op onze mail met het verzoek om aan te geven wat er precies is misgegaan volgens u. U geeft hierboven wel aan dat er meerdere betaalverzoeken zijn gedaan. Dit komt niet uit ons systeem maar aangezien u met PayPal betaald heeft, zou het kunnen zijn dat er vanuit PayPal (buiten ons om) mails zijn gestuurd, b.v. bij een ontoereikend saldo of storing.
Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Wij wensen u desondanks veel plezier met uw hoofdtelefoon!
Team proaudioshop.nl

Mus

Levering werd redelijk snel geleverd

Alles was goed te vinden via internet

Dave Stoker

Ze doen wat ze beloven.