Robin de Craen

Online Bestelling

Is mij niet opgevallen

Laat weten als er een product niet is en dus de bestelling later bezorgd word. Zo ook of de voorraad aanpassen of niet op de website zetten.

Gerard

Ik kreeg een mail dat mijn bestelling niet onmiddellijk leverbaar was. Als het binnen 8 werkdagen nog niet geleverd zou zijn, zou contact met mij worden opgenomen. Na het verstrijken van enkele... Ik kreeg een mail dat mijn bestelling niet onmiddellijk leverbaar was. Als het binnen 8 werkdagen nog niet geleverd zou zijn, zou contact met mij worden opgenomen. Na het verstrijken van enkele weken heb ik zelf telefonisch contact opgenomen, waarbij ik een goede uitleg kreeg van de vertraging.

Contact was klantvriendelijk

Het zou prettig zijn als contact met mij was opgenomen, zoals beloofd.

Wouter Paap

Precies gevonden wat ik nodig had!

Niche markt. Voor als je iets aparts nodig hebt.

Geen, houden zo.

Alice

Overzichtelijke website

Willem

Veel keus, scherpe prijzen

Snelheid

Mogelijk meer mooie producten

JS

Bestelde stekker snel binnen :)

Snel geleverd

Geen.

Van Os

Komt afspraken na.

Agnes van Gameren

Snel antwoord op een gemailde vraag

snelle en duidelijke communicatie

Dirk

Laadsnoertje besteld voor Sennheiser 350BT. Makkelijk besteld en snelle levering. Helaas niet de goede snoer ontvangen. Paste wel op mijn JBL dus maar gehouden en in het dorp hier een passend snoer... Laadsnoertje besteld voor Sennheiser 350BT. Makkelijk besteld en snelle levering. Helaas niet de goede snoer ontvangen. Paste wel op mijn JBL dus maar gehouden en in het dorp hier een passend snoer gekocht.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Opletten of wel juiste artikel geleverd wordt.

Sandra

Best slecht. eerste bestelling na extra bezorgkosten betaald te hebben nooit ontvangen

geen service

product niet ontvangen. ook geen moeite gedaan om te achterhalen waar het was. Eenmaal verzonden is het hun probleem niet meer

Reactie Proaudioshop.nl:

Beste Sandra,
Beste Sandra,
Dank voor je recensie. De eerste zending is volgens de trackinformatie gewoon bij jullie afgeleverd en wij hebben geadviseerd om contact op te nemen met de bezorger indien het pakket niet intern zoek is geraakt. Daar hebben we verder helaas niets meer van vernomen. Jullie hebben de bestelling toen opnieuw geplaatst en deze hebben wij op onze kosten aangetekend verzonden. Het is en blijft natuurlijk vervelend dat de eerste zending (waar dan ook) zoek is geraakt en ons advies is om tóch eens contact op te nemen met jullie bezorger.
team proaudioshop.nl