Beter voorkomen dan genezen!

Uw ervaring

Ik wilde graag preventief een onderzoek, zodat eventuele problemen vroegtijdig gezien kunnen worden. Gelukkig was alles goed, prima ervaring gehad. Arts was erg vriendelijk en rustig en begeleiding... Ik wilde graag preventief een onderzoek, zodat eventuele problemen vroegtijdig gezien kunnen worden. Gelukkig was alles goed, prima ervaring gehad. Arts was erg vriendelijk en rustig en begeleiding ook erg goed!

Steh

Ademhalingsklachten

Uw ervaring

Ik ervoer een aantal klachten, vooral met de ademhaling, heb de onderzoeken goed ervaren. Niemand keek op de klok, ik kreeg een uitgebreide uitleg van de artsen en de begeleiding was ook erg top!

Schoofs

Preventieve check

Uw ervaring

Goede uitleg, goede begeleiding, blij dat ik een preventieve check heb kunnen doen

andreana jens

Eindelijk weet ik meer

zeer tevreden

wieb schuil

Zeer goed

Uw ervaring

prima, goed ontvangen en begeleid

Hadi

Kijk uit

Extreem slecht

Haddad

De duidelijkheid

Uw ervaring

Ik ben super blij met dit bedrijf, echte een kuxe,

Nona

Aanrader!

Uw ervaring

Ze werken transparant, duidelijke uitleg en informatie in het eerste telefonisch contact. Na thuis de kosten en de afstand besproken te hebben terug gebeld en 2 dagen later was mijn MRI ingepland.... Ze werken transparant, duidelijke uitleg en informatie in het eerste telefonisch contact. Na thuis de kosten en de afstand besproken te hebben terug gebeld en 2 dagen later was mijn MRI ingepland. Alles is binnen 24 uur netjes doorgemaild. Bij aankomst in de Duitsekliniek was er Nederlandse begeleiding die je meteen op je gemak weet te stellen. De kliniek is overigens goed bereikbaar ener is tegen betaling voldoende parkeergelegenheid.
De begeleiding is aan mijn zijde geweest van start tot eind. Ik kreeg netjes alles mee en in het afrondend gesprek wordt er goed meegedacht. Dit was een hele fijne ervaring !

Draayer

Een 10 hebben deze mensen verdiend

Uw ervaring

Wat werden wij goed begeleid van begin tot het eind.
Ook op de afdelingen was het personeel erg vriendelijk.
Direct uitslag en behandeling plan.
Een aanrader voor een bezoek

albert van der velde

Voor eigen dokter spelen

Uw ervaring

snelle afhandeling geen gemaar maar gewoon doen en niet zeuren kan deze firma aanbevelen