Corrie

Super blij met het resultaat

Reactie Print voor jou:

Beste Corrie, Geweldig om te horen dat je zo blij bent met het resultaat! Bedankt voor je positieve feedback, dat betekent veel voor ons! We zien je graag nog eens terug.😊

Will

Ik had eerst wat moeite om mijn foto's goed op mobiel in de collage te zetten. Ik heb de klantenservice gevraagd om te helpen. Ze hebben het voor me nagekeken. De volgende dag had ik het in huis en... Ik had eerst wat moeite om mijn foto's goed op mobiel in de collage te zetten. Ik heb de klantenservice gevraagd om te helpen. Ze hebben het voor me nagekeken. De volgende dag had ik het in huis en het resultaat is superscherp en de kleuren zijn prachtig.

Reactie Print voor jou:

Beste Will, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat we je konden helpen bij het maken van je fotocollage. Goed om te horen dat het resultaat naar al je verwachtingen voldoet. Als je in de... Beste Will, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat we je konden helpen bij het maken van je fotocollage. Goed om te horen dat het resultaat naar al je verwachtingen voldoet. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, weet je ons te vinden!

Dagmar

Het bestellen was eenvoudig, maar de levering een stuk minder... mijn bestelling kwam maar niet aan. Na twee keer contact te hebben gezocht met de klantenservice werd er heel adequaat gereageerd en... Het bestellen was eenvoudig, maar de levering een stuk minder... mijn bestelling kwam maar niet aan. Na twee keer contact te hebben gezocht met de klantenservice werd er heel adequaat gereageerd en gehandeld: mijn bestelling werd opnieuw afgedrukt en de volgende dag kwam het aan. Samen met de andere bestelling op mijn naam, maar niet met de door mij bestelde inhoud... Klantenservice prima, de rest behoeft in het logistieke proces nog wat aandacht. Veel succes!

Beste Dagmar,
Wat vervelend om te horen dat de bezorging en PostNL-levering niet zo is verlopen zoals je van ons gewend bent.
We zijn altijd afhankelijk van de levering en stiptheid van de...
Beste Dagmar,
We zijn altijd afhankelijk van de levering en stiptheid van de bezorgdienst.
Omdat PostNL niet leverde, hebben wij uw bestelling opnieuw op onze kosten gedrukt en nogmaals verzonden. Deze kwam wel op tijd aan. We adviseren altijd dat u de klacht indient bij PostNL zelf. Zodat ze in de toekomst zorgvuldiger met uw post omgaan.
We nemen je review mee met ons overleg, om uit te zoeken wat er met de inhoud is gebeurd.
Mocht u verder nog vragen hebben horen we het graag.
Team Print voor jou.

Sandy

Wat een fijne service!!! prachtige puzzel!! Maar door DHL een hoop gedoe met de levering. Dat werd fantastisch opgelost door Linda van Customer Happiness. Ga hier zeker nog meer cadeautjes bestellen.

Reactie Print voor jou:

Beste Sandy, Bedankt voor je review! Gelukkig dat alles alsnog op tijd was en goed terecht is gekomen. Bij de meeste bezorgingen gaat alles vloeiend. Maar soms, als het adres niet in de Google Maps... Beste Sandy, Bedankt voor je review! Gelukkig dat alles alsnog op tijd was en goed terecht is gekomen. Bij de meeste bezorgingen gaat alles vloeiend. Maar soms, als het adres niet in de Google Maps staat, kan het voorkomen dat ze moeite hebben om het adres te vinden. Uiteindelijk hebben we het samen goed kunnen oplossen en is het op tijd bij je terechtgekomen. Groetjes, Linda 😊

Yvonne

Ik ben echt een digibeet met de computer maar wilde graag een tekst op aluminium laten zetten, ik ben geweldig geholpen door Linda van de klantenservice het geduld en vriendelijkheid, in een woord fantastisch en het is ook nog eens boven verwachting, zo mooi!!!
Print voor jou, jullie hebben er zeker een klant bij.

Reactie Print voor jou:

Beste Yvonne, We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen en dat het eindresultaat zo mooi is geworden! Dank je wel voor deze prachtige review. 😊

Esther

Top service, super snel en goede kwaliteit!

Inge

Mooi product perfecte klantenservice!