Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Steffi

Mooie kwaliteit van de kaartjes

Makkelijk aan te passen

Katrien

Super!

Veel mogelijkheden om zelf je kaart te ontwerpen, gebruiksvriendelijke en duidelijke site

lena

Zeer mooie kaartjes leuk ingepakt met voorbeeld van voor

mooi papier

Annelies

Zeer mooie kaartjes! We zijn zeer tevreden en hebben veel complimenten gekregen van familie en vrienden!

Stephanie

Alles dik in orde, vlotte levering van bestelde producten. Echt heel mooi kaartje gekregen!

Marije

Top!

Makkelijk zelf kaarten te maken

Lotte

Top!

Snelle service, goede kwaliteit.

Jasmien

Super! Proefdruk was fantastisch! Alle papiersoorten en staaltjes van elke kleur enveloppe en nog veeschillendd extra's waren hier aan toegevoegd! Enige tip: ook de papiersoorten voor met... Super! Proefdruk was fantastisch! Alle papiersoorten en staaltjes van elke kleur enveloppe en nog veeschillendd extra's waren hier aan toegevoegd! Enige tip: ook de papiersoorten voor met goudfolietoe te voegen! Effectieve druk was ook geweldig! Wij zijn fan!

Snelle levering, goede kwaliteit

Reactie Prettyorange.be:

Hi Jasmien,
Bedankt voor je mooie review!
Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de proefdruk en de samplesetjes die je daarbij ontvangt. :-)
We zijn er inderdaad mee bezig om van de...
Hi Jasmien,
Bedankt voor je mooie review!
We zijn er inderdaad mee bezig om van de papiersoorten voor foliedruk ook een sample te maken, bedankt voor de tip!
Groetjes,
Mireille

Ann-Sophie

Uitstekend - zeer aangename samenwerking, en proper resultaat. Enige minpuntje was dat de elastiek rond de envelopjes, deze een klein beetje had beschadigd. Voor de rest was alles perfect, naar wens... Uitstekend - zeer aangename samenwerking, en proper resultaat. Enige minpuntje was dat de elastiek rond de envelopjes, deze een klein beetje had beschadigd. Voor de rest was alles perfect, naar wens en zoals gehoopt.

Professioneel, snel, zeer mooie afwerking.

Reactie Prettyorange.be:

Hi Ann-Sophie,
Bedankt voor jouw mooie review!
Goed om te lezen dat je blij bent met het resultaat van de kaartjes. Dat is natuurlijk heel belangrijk! :-)
We zullen jouw tip wat...
Hi Ann-Sophie,
Bedankt voor jouw mooie review!
We zullen jouw tip wat betreft de elastiek om de enveloppen binnen ons team bespreken.
Groetjes,
Mireille