Frederic

Zeer vlotte levering, en een hulpvaardige klantenservice!

Goeie klantenservice

Sofie

Snelle levering. veel keuze. jammer dat de gepersonaliseerde sluitstickers qua kwaliteit van druk en kleur de wensen overlaat

Kris

Geboortekaartjes

snelle levering, makkelijk ontwerpen op de site

Ann

Vlotte service

Gebruiksgemak

Fidan

Ik was aangenaam verrast door Pretty Orange. Er is veel keuze, de website is gebruiksvriendelijk en je kan het kaartje naar eigen wens aanpassen. De kaartjes werden tijdig geleverd en de kwaliteit... Ik was aangenaam verrast door Pretty Orange. Er is veel keuze, de website is gebruiksvriendelijk en je kan het kaartje naar eigen wens aanpassen. De kaartjes werden tijdig geleverd en de kwaliteit is uitstekend!

- gebruiksvriendelijke website
- mooie designs
- goede kwaliteit

Carl De Braeckeleer

Zeer geod

snelle en correcte service

Actwise

Fijn dat je een proefdruk kan laten maken en deze dan ook snel ontvangt.

Duidelijke site. Niet ingewikkeld en toegankelijk voor iedereen. Overzichtelijk en aangenaam!

Martine

Top service !

Saar

Zeer goede ervaring met onze geboortekaartjes bij Prettyorange.
Van bij het ontwerp tot en met het bestellen was alles mooi duidelijk. Dit is dan ook allemaal probleemloos verlopen.
Ook de...
Zeer goede ervaring met onze geboortekaartjes bij Prettyorange.
Ook de communicatie na het bestellen was duidelijk. Er werd zelfs gewaarschuwd voor mogelijk langere levertijden door drukte bij de postbedrijven. Desondanks zijn onze kaartjes netjes op tijd afgeleverd.
Bij het openen van ons pakket viel meteen op dat de kaartjes met de nodige zorg waren ingepakt.
Tot slot vermeld ik graag dat de kaartjes van erg mooie kwaliteit zijn. We zijn trots om deze te kunnen versturen.