Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Lize

Slecht

Niks

Thierry

Trouwkaartjes besteld , zeer snelle en correcte levering

Pakje was door bpost beschadigd en ontbraken enkele enveloppen , volgende dag had ik al nieuwe ontvangen snelle en goede service

Lena

Zeer fijn!

Zeer goede marketingstrategie! (opsturen van alle papierkeuzes met kleuren, etc.) + stelle lervering

Elke

Perfect, heel vriendelijk en super snel

Snel

(Paul) Catherine Lodewyck-Naessens

Super oke !

correct en snelle service

Christine

Correct. prettig. bestellen is minder vanzelfsprekend

snelle en correcte service

Els Waterschoot

Mooie kaartjes slechte service

Beste Els,
Bedankt voor je review!
Beste Els,
Bedankt voor je review!
Wat jammer om te lezen dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Wij hebben via de mail nog contact met je opgenomen om dit verder te bespreken.
Voor de particuliere bestelling die je bij ons hebt geplaatst kunnen wij je achteraf niet meer voorzien van een zakelijke factuur. In Nederland is het namelijk niet toegestaan om dit achteraf te wijzigen. Mocht je van ons een zakelijke factuur willen ontvangen, dan is het altijd mogelijk om vooraf via https://www.prettyorange.be/zakelijk-account-aanvragen een zakelijk account aan te vragen! Dan ontvang je een zakelijke factuur voor al je volgende zakelijke bestellingen!
Mocht je verder nog vragen hebben of mochten we iets voor je kunnen betekenen dan mag je altijd reageren op de mail die we je hebben gestuurd. We staan graag voor je klaar!

Laureanne

Niet zo goed, helaas. Ik had erg goede ervaringen.

Communicatie is snel en service blijft vriendelijk. Oplossing is (uiteindelijk) ook naar wens.

Beste Laureanne,
Bedankt voor je waardevolle review!
Beste Laureanne,
Bedankt voor je waardevolle review!
Wat jammer om te lezen dat je bestelling bij ons niet vlekkeloos is verlopen. Naderhand hebben we nog contact met je gehad om te bespreken wat er fout was gegaan en om een passende tegemoetkoming aan te bieden. Hopelijk hebben we op deze manier je bestelling bij ons toch nog positief kunnen afsluiten.
De feedback die wij ontvangen nemen wij uiterst serieus en we doen altijd ons best om onze service te verbeteren waar nodig! Mochten we in de toekomst toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan staan we voor je klaar.

Tiffany

Snelle en correcte service van zeer degelijk materiaal

Philippe

Uitnodigingen voor huwelijksverjaardag en kerstkaartjes besteld. Er waren een paar enveloppes te weinig maar na een mailtje werden die een paar dagen later zonder probleem geleverd.

Beste Philippe,
Beste Philippe,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden!