Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Kim

Goede en snelle service

shanna

Hebben me super goed geholpen

Direct behulpzaam en geven juist advies en hebben geduld met de klant , echt top

Reactie Pretty Orange België:

Beste Shanna,
Bedankt voor de mooie beoordeling! We hebben je heel graag geholpen hoor!
Met vriendelijke groeten,
Carla
Team Pretty Orange België

Kawtar

Reactie Pretty Orange België:

Beste Kawtar,
Bedankt voor je mooie beoordeling!
Vervelend dat in eerste instantie niet het juiste product is opgestuurd naar jullie.
Gelukkig hebben we dat naar tevredenheid kunnen...
Beste Kawtar,
Bedankt voor je mooie beoordeling!
Gelukkig hebben we dat naar tevredenheid kunnen oplossen met!
Carla
Pretty Orange België

Lise

We kozen voor Pretty Orange voor het drukken van ons eigen ontwerp. Snelle levering van de proefdruk. De eigenlijke kaartjes waren wel wat langer onderweg. Heel behulpzame klantenservice. We werden... We kozen voor Pretty Orange voor het drukken van ons eigen ontwerp. Snelle levering van de proefdruk. De eigenlijke kaartjes waren wel wat langer onderweg. Heel behulpzame klantenservice. We werden telkens vlot en vriendelijk geholpen. Bij de levering van de kaartjes waren enkele exemplaren tekort. Ook hier werd dit snel en kosteloos rechtgezet.

Behulpzame klantenservice die tot laat bereikbaar is.

Caroline

Geweldig

Wat een customer service!!! Zelf een probleem opmerken die ik zelf had gemaakt, oplossingsgericht, super vriendelijk en doet wat men belooft. Daar kunnen velen nog veel van leren! Zeer tevreden ook... Wat een customer service!!! Zelf een probleem opmerken die ik zelf had gemaakt, oplossingsgericht, super vriendelijk en doet wat men belooft. Daar kunnen velen nog veel van leren! Zeer tevreden ook met de mooie kaartjes, ze vallen absoluut in de smaak! Dank je wel

Sofie

Zeer tevreden over het resultaat.

Prijs/kwaliteit meer dan ok

Elise

Gebruiksvriendelijk

Joseane

Heel heel goed

Super mooi en snel geleverd