Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Axelle

Hele fijne ervaring gehad. Ik heb volledig mijn kaartje kunnen aanpassen aan hoe ik het wou. De bevalling vond plaats in een weekend en in die week viel ook nog eens een feestdag, er zou normaal... Hele fijne ervaring gehad. Ik heb volledig mijn kaartje kunnen aanpassen aan hoe ik het wou. De bevalling vond plaats in een weekend en in die week viel ook nog eens een feestdag, er zou normaal gezien vertraging zijn door overstromingen maar hier heb ik niks van gemerkt. Ik heb alles netjes aan gekregen zoals aangegeven op de site. De kaartjes zelf zijn ook heel mooi en van goede kwaliteit! Bij het uitpakken heb ik ook gemerkt dat er 4 extra kaartjes bijzaten. Dus zeker een aanrader. Ik ben heel tevreden

* veel verschillende keuze
* volledig aanpasbaar
* goede service
* mooie kaartjes van goede kwaliteit

Katleen

Vlot en goed

mooie kaartjes

Delfien

Mooi drukwerk, heel veel beschikbare afbeeldingen om je eigen ontwerp origineel af te werken.

Veel beschikbare ontwerpen
Sluitstickers

Cindy

Top bedrijf

Melissa

Positief

Hulpvaardig, snelle respons en geweldige kwaliteit

Julie

Perfect, van bestelling tot en met levering. Mooi en kwaliteitsvol drukwerk

Katja Van Impe

Onze uitnodigingen voor ons huwelijk waren heel mooi!
De lay-out was duidelijk leesbaar.
De uitnodigingen waren exact zoals ons voorbeeld op de pc!

Gemakkelijk zelf te doen, heel vlug in huis!

Karine Pauwels

Zeer mooie site voor zelf kaartjes te maken. Ik heb er maanden aan gewerkt om mooie trouwkaarten te maken, en je kan dit helemaal volgens eigen wens maken. Snelle proefdruk en nadien zeer goede en... Zeer mooie site voor zelf kaartjes te maken. Ik heb er maanden aan gewerkt om mooie trouwkaarten te maken, en je kan dit helemaal volgens eigen wens maken. Snelle proefdruk en nadien zeer goede en snelle levering. Echt een aanrader!

Zeer veel mogelijkheden - snelle en goede service

William Lievens

Correcte afhandeling

Zorgvuldig en keurig afgeleverd

Charisha

Kaartjes besteld en ze zijn mooi afgewerkt zeker te vrede van !

Dikke 10 op 10