Nathalie

Zeer snelle service en bezorging. Klantenservice antwoordt met vol enthousiasme op al de vragen en heel snel ook! Supergelukkig met onze save the dates, een echte aanrader!!

Roos

Mooie kaartjes, prima klantenservice
Mooie kaartjes, prima klantenservice
Jammer dat de levering iets langer op zich liet wachten. Na contact met de klantenservice was het snel opgelost. Ook jammer dat je de enveloppen niet op voorhand kosteloos kan
Bestellen, of met een korting ( verzendkosten) kan terug vragen bij bestelling kaartjes

Mooie kaartjes, veel keuze

Xenia

Aangenaam

Handige tool om de kaarten persoonlijk te maken.

Sabrina

Veel keuze in geboortekaartjes, de mogelijkheid een kaartje zelf te ontwerpen of aan te passen naar jouw smaak. Snelle levering.

Marie

Snelle & vlotte service en communicatie

mooie kwaliteit

Veerle

Snelle service en topkwaliteit

Snel

Rudy

Correct en vlot

veel keuze, maar mag nog meer zijn op eigen creaties

Katrien

Een zeer leuke website, met mooie kaarten/enveloppen en extra's om te versieren! Zeer tevreden, zowel over ons proefkaartje waar vanalles bij zat. Als leveringstermijn.

-snelle levering
- duidelijke weergave van alles!

Veerle

Heel positief

Zelf ontwerpen, gemakkelijk in gebruik

Matthijs

Super! snelle reactie en levering. de kaartjes zijn geweldig mooi en alle keuzes om het ons eigen kaartje te laten zijn is enorm.
We hebben alleen maar leuke reacties op de mooie kaartjes gehad...
We hebben alleen maar leuke reacties op de mooie kaartjes gehad en origineel.

papier en kleur keuze. Vele keuzes uit originele kaartjes.