Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs

Beste Tim,
Bedankt voor je review!
Beste Tim,
Bedankt voor je review!
Misschien onnodig vermeld, maar je kunt zoveel proefdrukken bestellen als je wilt hoor! Alleen is enkel de eerste proefdruk tegen een kennismakingsprijs te bestellen.
Ons team wenst jullie een mooie dag toe 4 mei en veel plezier met het versturen van de prachtige zelf gemaakte uitnodigingen!

evy

Perfecte levertijd en super service! Dank je wel

Tori

Wij hebben Pretty Orange gebruikt om onze trouwuitnodigingen met labelstickers te bestellen. We zullen allicht nog menukaarten en welkomstbord bijbestellen. Het is een eenvoudig platform om... Wij hebben Pretty Orange gebruikt om onze trouwuitnodigingen met labelstickers te bestellen. We zullen allicht nog menukaarten en welkomstbord bijbestellen. Het is een eenvoudig platform om ontwerpen te maken en te bestellen. Ook leuk dat het logo van Pretty Orange niet verplicht is. Alleen jammer dat verzendkosten omhoog gaan naarmate er extra kaarten besteld worden en het niet mogelijk is om het finale ontwerp (NA bestelling) als PDF te downloaden. Onze zaal vraagt deze namelijk op om hun welkomstbord hierop aan te passen en we hebben eveneens een photobooth die het logo zou gebruiken.

Gemakkelijk in gebruik en snelle levering

Bavo

Wij gaan ons geboortekaartje laten maken door Pretty Orange.
Wij gaan ons geboortekaartje laten maken door Pretty Orange.
Website is zeer gebruiksvriendelijk. Proefdruk was alvast heel kwalitatief. Ondertussen ook al de bijhorende kaartjes en decoratie besteld en laten leveren. Alles prefect zoals beschreven en volledig naar wens.
We hebben ook gepersonaliseerde stickers laten maken voor onze geboortecadeautjes. We vonden niet direct een ontwerp dat perfect paste bij ons kaartje. We hebben dit gemeld via de website en binnen een paar dagen dagen hadden we een volledig gepersonaliseerd ontwerp gekregen. Dit was 100% wat we wilden dus dan ook direct besteld. Wat een service !

kwaliteit, service,..

Beste Bavo,
Bedankt voor de prachtige review!
Beste Bavo,
Bedankt voor de prachtige review!
Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze verleende service. We hebben jullie overigens met heel veel liefde geholpen bij het vervaardigen van jullie mooie ontwerp!
Succes met de laatste loodjes en veel plezier met alle voorbereidingen, en als je ons nodig hebt weet je ons te vinden!

Stefanie

Goede ervaring!

An-Sofie

Zeer goede service !

Sharon

Heeeeel erg tevreden van mijn kaartjes! Iedereen vind ze super mooi!

Veel keuze, veel dingen die je kan toevoegen of aanpassen

Daniel

Vlotte services zeer behulpzaam personeel PRIMA

Hierboven vermeld

Hi Daniel,
Bedankt voor de prachtige review! Super om te horen dat je zo vlot en behulpzaam geholpen bent!
Een heel mooi feest gewenst!
Team Pretty...
Hi Daniel,
Een heel mooi feest gewenst!

Jbg

Goed customer care

Gemakkelijk te bestellen, snel reactie van de klantendienst bij problemen

Sofie

Reeds 2x hier besteld en nog steeds heel tevreden van prijs/kwaliteit

Gemakkelijk te bewerken kaartjes met mooie ontwerpen

Beste Sofie,
Bedankt voor je waardevolle review! Fijn om te lezen dat we je ook een tweede keer naar wens hebben kunnen helpen!
Mochten we je in de toekomst nogmaals kunnen helpen, dan horen...
Beste Sofie,
Mochten we je in de toekomst nogmaals kunnen helpen, dan horen we het graag.
Tim
Team Pretty Orange