Ilse

Snelle levering van de kaarten

Kaartjes naar eigen zin zelf kunnen ontwerpen/aanpassen

Kimberly

Heel goede ervaring

Kwaliteit en snelheid

Nele

Geboortekaartjes: mooi en snel geleverd. Duidelijke en snelle feedback/communicatie

Duidelijke en snelle feedback/communicatie

Anke

Verschillende proefdrukken voor geboortekaartjes besteld en gepersonaliseerde stickers. Heel mooie kaartjes!
Super service ook. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen, aanpassingen waren geen probleem en de levering was ook heel snel. Levering ook zeer verzorgd en professioneel verpakt. Wij zijn zeer tevreden en bestellen zeker onze geboortekaartjes hier wanneer onze kleine vriend er is!

snelle levering, goede service, met veel zorg verpakt

Ester

Mooie kaartjes, modelkaartje kwam snel. Kaartjes zelf iets minder maar daar konden zij zelf niets aandoen. Snel antwoord op vragen.

Goede communicatie

Liv

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.Gemakkelijk zelf ontwerpen maken, mogelijkheid tot proefdruk, goede service, snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

zie bovenstaande

Jelke

Duidelijke website, kaartje volledig aan te passen aan eigen keuzes, snelle levering, goede afdrukkwaliteit.

Bart

Veel mogelijken om zelf leuke kaartjes te maken. Snel geleverd en goede contactmogelijkheid.

Originaliteit. Prijs

Arne

Snel en gemakkelijk

Snelle levering, goede service bij foutjes

Vienna

Ik was heel erg blij met de kwaliteit en snelheid van de levering. De kaartjes waren perfect inorde.

Zeer gemakkelijk te gebruiken.
Snelle levering.