Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Tinne

Vlotte site om mee te werken. Communicatie verliep zeer vlot tot ik vroeg om te bestellen. Telefonisch contact gehad, zeer goed geholpen geweest, en daarna vlot sluitzegels kunnen bestellen. Wij... Vlotte site om mee te werken. Communicatie verliep zeer vlot tot ik vroeg om te bestellen. Telefonisch contact gehad, zeer goed geholpen geweest, en daarna vlot sluitzegels kunnen bestellen. Wij zijn zeer tevreden!

Bieke

Goed, snelle respons bij problemen etc. Wel wat traag qua levering in België (zaterdag ingediend, pas donderdag ontvangen).

Zeer gebruiksvriendelijke website.

Reactie Prettyorange.be:

Beste Bieke,
Bedankt voor je bestelling geboortekaartjes bij Pretty Orange en je mooie punten in deze Review!
Beste Bieke,
Ik zie dat je aangeeft dat de levering traag is. Ik heb gelijk gekeken wat er met jou bestelling gebeurd is. Je kaarten zijn op zaterdag besteld, dan wordt er niet gewerkt bij de drukkerij. je kaarten zijn op maandag gedrukt en verstuurd met DHL. DHL heeft uiteindelijk je kaarten pas op donderdag geleverd. Helaas zijn wij afhankelijk van de postdiensten. Normaal gesproken worden pakket de volgende werkdag geleverd.
Gelukkig ben je blij met de kaarten, de snelle respons en onze gebruiksvriendelijke website.
Ik wens je veel geluk met je kindje.
Hartelijke groet,
Pretty Orange.BE
Customer Happiness
Jacqueline

E. Cuypers

Zeer snelle en goede service. Mooi resultaat.

Julie

Snel
Makkelijk
Gebruiksvriendelijk

Iris

Heel blij met mijn geboortekaartjes

Eenvoudig zelf kaartjes ontwerpen

Mirte

Heel goed

Correcte service

Stefanie

Goede service, super mooi eindresultaat echt top! Ik ben zeer tevreden.

Prijs/kwaliteit top
Goede service
Veel keuze
Mooi afgwerkt eindresultaat

Marisca

Mooie kaartjes, enkel jammer vd lange levertijden.

Mooie, nette afwerking

Reactie Prettyorange.be:

Beste Marisca,
Bedankt voor je bestelling Geboortekaartjes bij Pretty Orange en je mooie review bij de Feedback Company. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindje.
Ik zie dat je...
Beste Marisca,
Ik zie dat je aangeeft dat de je niet tevreden bent  met de levertijd. Ik heb gelijk even gekeken wat er is gebeurd.
Jij hebt gekozen voor een kaartje met folie erop. Voor dit soort exclusieve kaarten is de levertijd iets langer dan met “gewone” kaarten. Jouw kaarten heb je besteld op zondag 11 juli 2021. In het weekend wordt niet gedrukt. Je kaarten zijn dan ook op maandag in productie genomen. De productie duurt twee dagen. Jouw kaarten zijn dan ook volgens planning verstuurd op dinsdag 13 juli 2021.
Je had helaas de pech dat de bezorging vertraagd was. Wij zijn daarin helaas afhankelijk van de bezorgdienst, maar nemen jouw ervaring mee in een verdere evaluatie over de bezorging.
Ik hoop dat je mooie reacties hebt gekregen op je geboortekaartjes en wens je veel geluk met de kleine!
Hartelijke groet,
Service Team Pretty Orange
Jacqueline

Joke

Super! Enorm vriendelijke helpdesk, prachtige kaartjes