Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Nele De Kunst

Goede communicatie en zeer behulpzaam. Snel antwoord op een mailtje.

Vicky

Uitstekende kwaliteit!

Proefdruk, verschillende papiersoorten (meegestuurd met de proefdruk) mooie foto’s

Melissa

Na foute druk van stickers voor doopsuiker zeer efficiënte communicatie en snelle rechtzetting.

Gebruiksvriendelijk. Snelle service.

Apo

Super

Mooi kaartjes

Elien

Top ! goede service ! kwaliteit

gemakkelijk , eenvoudig en super goede kwaliteit

Maxime

Goeie ervaring, mooie afwerking

Vicky

Top!

Snellle service

Ineke

Zeer mooie kaartjes ontvangen

Tessa

Aangename site, makkelijk in gebruik. Handig dat je eenmalig een test kaartje gratis aan kan vragen zodat je kleine foutjes er kan uithalen. Nieuwe testkaartjes (voor een andere gelegenheid) zijn... Aangename site, makkelijk in gebruik. Handig dat je eenmalig een test kaartje gratis aan kan vragen zodat je kleine foutjes er kan uithalen. Nieuwe testkaartjes (voor een andere gelegenheid) zijn dan wel te betalen maar dat is te verstaan.
Spijtig genoeg hadden wij onze geboortekaartjes besteld op een woensdag voormiddag en werden ze pas geleverd op maandag. Dit is best wel een lange periode om te wachten op geboortekaartjes. In ieder geval gaan we ook gebruik maken van deze site voor onze trouw uitnodigingen! Want de kwaliteit van de kaartjes is top!

Makkelijk om zelf een kaartje te creëren. Veel voorbestaande afbeeldingen en sjablonen en ook de mogelijkheid om zelf afbeeldingen en dergelijke toe te voegen.

Reactie Prettyorange.be:

Beste Tessa,
Bedankt voor je bestelling Geboortekaartjes bij Pretty Orange.BE en je mooie review hier bij de Feedback Company. Gefeliciteerd met de geboorte van je kindje.
Wat ontzettend...
Beste Tessa,
Wat ontzettend jammer dat je kaarten zo laat geleverd zijn. Ik heb gelijk uitgezocht waar dit is mis gegaan. Jij hebt op 4 augustus besteld en je kaarten zijn op 5 augustus verstuurd. Normaal gesproken zouden je kaarten dan de volgende werkdag geleverd moeten worden door de post dienst. Jouw pakket is spijtig genoeg pas na het weekend geleverd. Helaas zijn wij afhankelijk van de postdiensten.
Hartelijke groet,
Pretty Orange.BE