Sofie

We hebben een goede ervaring met het bedrifj. De kaartjes zijn snel en vlot toegekomen en ook contact via mail met de mensen van dit bedrijf verliep vlot.

Veel flexibiliteit in het maken van een kaartje;
Mogelijkheid om aanpassen door te voeren na overleg met medewerkers poobies.
Kwalitatief afgeleverd product aan degelijke prijs.

Felicia De Deygere

Alles vlotjes verlopen

Goede communicatie

Jan

Een zeer correcte service ook in moeilijke dagen.

Mooi en perfect afgewerkt drukwerk.

An

Zeer goede ervaring van geboortekaartjes

Dries

Heel giede kwaliteit en zeer snelle levering! (Zelfs ten tijde van Corona)

Je kan alles zelf tekenen en bewerken zoals je wil. Of je kan één van de vele templates gebruiken. Voor alles wat wils, daar ben ik zeker van.
Ook eigen afbeeldingen uploaden werkt prima.

Shirley Verstraeten

Zeer goed

Mooie kwaliteit en snelle levering

Valérie D'hase

Heel goede ervaring

Celine

Snelle service, mooie kwaliteit van kaartjes!

Barbara

The cards in the preview were perfect. However when we received the cards the image had shifted and everything was not aligned anymore.

It’s super easy to do and was delivered rapidly.

Reactie Prettyorange.be:

Beste Barbara,
Bedankt voor je review! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Dat lezen we natuurlijk niet graag.
Ik heb gelijk een en ander voor je nagekeken. De foto op je kaart...
Beste Barbara,
Ik heb gelijk een en ander voor je nagekeken. De foto op je kaart (proefdruk) stond te dicht tegen de snijrand aan. Soms gaat dat met snijden goed en soms gaat dat met snijden niet goed (vaak bij een wat grotere oplage). Bij de proefdruk is het snijden goed gegaan. Voor de definitieve bestelling hebben we de foto op je kaart, voor de zekerheid en uiteraard met goede bedoelingen, wat uitgevuld. Het spijt ons dat dit niet helemaal naar tevredenheid is gebeurd.
Je had gerust gelijk contact met ons op mogen nemen. Dan hadden we nog dezelfde dag de kaarten opnieuw laten drukken en versturen. Nu hebben we helaas niet de kans gekregen om onze fout te herstellen.
Naar aanleiding van je klacht hebben we gelijk contact met je gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Neem gerust contact met ons op als we je nog ergens mee kunnen helpen.
Dan wens ik je nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie kleine schat!
Pieter Lettinga
Serviceteam Poobies.be

Loes Van Gils

Jammer genoeg werd vergeten de enveloppen mee te zenden bij de levering. Echter werd deze vergissing snel en correct recht gezet.

Gebruiksgemak van de website. Snelle levering, vriendelijke en behulpzame service.