Stefanie

Prima! Uitstekende begeleiding en service.

Schriftelijke communicatie

Joke

Goede service, vriendelijke personen en mooie kwaliteit

Service, kwaliteit, veel mogelijkheden

ilse

Super !!!!!!!!!!

Martine

Alles was duidelijk voor het maken van onze uitnodigingen, toch onze uitnodigingen zijn niet allemaal even mooi gekadreed .

Mooie heldere foto's

Reactie Prettyorange.be:

Beste Jos,
Bedankt voor je bestelling kaarten bij Pretty Orange. Wat jammer dat niet alle kaarten helemaal juist zijn gekadreerd. Ik heb gelijk even gekeken wat er is gebeurd.
Wij hanteren...
Beste Jos,
Wij hanteren een snijmarge van 3 millimeter. Dat betekent dat de snijrand, en dus het ontwerp, een paar millimeter kan verschuiven in de productie. Bij de meeste ontwerpen valt dit niet op omdat het ontwerp doorloopt. Maar bij een kader is de kans groter dat het zichtbaar is.
Omdat jij een vrij smal kader om je foto's heen had kon dit dus ietwat verschuiven.
Ik zie dat je hierover geen contact met ons hebt opgenomen. Je mag altijd bellen of mailen met onze customer happiness om te overleggen als er iets niet naar wens is met je kaarten.
Ik zal via een persoonlijke mail nog even contact met je opnemen om samen even een en ander af te stemmen om te komen tot een goede oplossing.
Pretty Orange België
Customer Happiness
Jacqueline

Melissa

Positief! Veel varianten om uit te kiezen + kunnen nog bewerkt worden. Snelle levering.

Variatie

Sarah

Super!

Annelien

Zeer tevreden

Goede kwaliteit van kaartjes, mooi stalenpakket om alles rustig op voorhand te bekijken. Snelle levering

Bob

Zeer positieve ervaring, uitgebreid en eenvoudig te personaliseren, goede kwaliteit en snelle levering.

eenvoudige online tool om de kaartjes te personaliseren

Kris Devolder

Heel tevreden over de proef dat we ontvingen. Binnenkort bestellen we de kaartjes voor ons dochter haar communiefeest die is verplaatst naar oktober. Heel vlotte levering en een heel mooi kaartje!... Heel tevreden over de proef dat we ontvingen. Binnenkort bestellen we de kaartjes voor ons dochter haar communiefeest die is verplaatst naar oktober. Heel vlotte levering en een heel mooi kaartje! Echt aan te raden!

Nathalie

Zeer snelle service en bezorging. Klantenservice antwoordt met vol enthousiasme op al de vragen en heel snel ook! Supergelukkig met onze save the dates, een echte aanrader!!