Assortiment / Collectie
Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Bieke

Wel oké

leuke ontwerpen

heel ongebruiksvriendelijk naar bestellen van stickers - labels en andere op maat gemaakte dingen met je eigen ontwerp

Beste Bieke,
Beste Bieke,
Bedankt voor je waardevolle review!
Ik zie dat je prachtige stickers met foliedruk hebt besteld. Dit is een nieuw product waarvan het bestelproces via de ontwerpstudio loopt. We zijn er mee bezig om dit efficiënter in te richten en zullen jouw ervaring daarin zeker meenemen.

Nvt

Matig

We hebben een volledige week op onze kaartjes moeten wachten. Veel te lang voor geboortekaartjes. Nochtans op voorhand verzekerde jullie me dat de verzending (ook met foliedruk) er “veel sneller”... We hebben een volledige week op onze kaartjes moeten wachten. Veel te lang voor geboortekaartjes. Nochtans op voorhand verzekerde jullie me dat de verzending (ook met foliedruk) er “veel sneller” ging zijn dat de proefdruk. (Die er 2 dagen over gedaan heeft) We waren tevreden van de kaartjes. Maar jullie verzendtijd duurt veel langer dan wat jullie communiceerden met ons. Moesten we dit geweten hebben, hadden we ergens anders kunnen bestellen. Jammer

Beste Nikki,
Bedank voor je review.
Beste Nikki,
Bedank voor je review.
Ik lees dat je niet tevreden bent over de levering van jouw bestelling. Wat ontzettend vervelend. Ik begrijp heel goed dat je de kaarten zo snel mogelijk wil versturen. Het gaat immers om geboortekaartjes!
Ik zie dat de kaarten binnen de levertijd zijn geleverd, maar ik begrijp dat de levertijd langer voelde door koningsdag en het weekend.
Ik vind het erg jammer dat je dit gevoel hebt overgehouden aan jouw bestelling bij ons. Ik hoop dat we nog iets voor je kunnen betekenen zodat je alsnog positief terug kan kijken op jouw bestelling bij ons.
Ik heb je een mailtje gestuurd en hoop snel van je te horen!

Kirsten

Hele mooie kaartjes en andere, super service, je kan er met al je vragen terecht. Leveringen zijn er ook snel.
Top!

Snelle & goeie service, mooi.

Wat meer gerichter zoals bij de geboortekaartjes meer voor babytjes of dingen met babytjesdiertjes, dat was er wat weinig.

Hi Kirsten,
Hi Kirsten,
Bedankt voor je waardevolle review!
Ik lees je verbeterpunt over de afbeeldingen. Weet dat je hierover altijd contact op kan nemen met onze klantenservice. Onze ontwerpstudio denkt graag met je mee! :)
pretty-orange

Jolanda

Website is mooi en gebruikers vriendelijk

mylou

Kwaliteit en klantvriendelijk! We kregen de kaartjes mooi in een doos geleverd. Track en trace goed te volgen met je account op hun website. De kwaliteit vh kaartje was exact zoals we hoopte. Kan... Kwaliteit en klantvriendelijk! We kregen de kaartjes mooi in een doos geleverd. Track en trace goed te volgen met je account op hun website. De kwaliteit vh kaartje was exact zoals we hoopte. Kan het niet anders benoemen. 10/10. Ons pakket werd snel geleverd. En kwam in 2x. Ze lieten zelfs uit zichzelf weten dat het 2e deel later zou zijn (1 dag) omdat er een feestdag tussen was.

Kwaliteit en klantvriendelijk!

Ik kan er geen bedenken

Beste Mylou,
Bedankt voor je mooie review!
We vinden het heel bijzonder dat we voor alle momenten kaarten kunnen leveren.
Robin
PrettyOrange

Isabel

Top! Aanrader.

Snelle en goede service

Gebruiksvriendelijkheid van de tool als je zelf kaarten ontwerpt is niet top.
Bepaalde papiersoorten waren afwezig (omwille van wereldwijde papiertekorten)

Kimberley

Heel mooi!! Snelle levering.

Nathalie Eeckhout

Super ervaring. Gaan onze geboortekaartjes hier bestellen

Geen idee is te gek.

Roel Merken

Kaartjes besteld op 8 april 2022. Eerste order werd niet goed doorgeven. Hier ben ik zelf toevallig achter gekomen door te bellen voor een stand van zaken. Vervolgens werd er een nieuwe order... Kaartjes besteld op 8 april 2022. Eerste order werd niet goed doorgeven. Hier ben ik zelf toevallig achter gekomen door te bellen voor een stand van zaken. Vervolgens werd er een nieuwe order geboekt en werden de eerste kaartjes geleverd op 15 april. Doordat deze met spoed werden nageproduceerd, werden de kaartjes te snel gedrukt en verpakt waardoor de foliedruk beschadigd werd.
Uiteindelijk werden de kaartjes zonder kwaliteitsproblemen pas geleverd op 20 april. Dat is maar liefst 12 dagen na bestelling. We kregen wel een commerciële geste als compensatie, maar dat maakt zeker niet alles goed.

Beste Roel,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is geweest, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(
We hebben je nog een mailtje gestuurd om te...
Beste Roel,
Bedankt voor je review.
We hebben je nog een mailtje gestuurd om te kijken of er nog iets is dat we voor je kunnen betekenen!