Elvira

Super! Fijne producten en hele vriendelijke service.

Evi

Vlot en kwalitatief

Super snelle levering, mooie kwalitatieve kaartjes, makkelijk bewerkingsprogramma. Klantenservice niet vriendelijk. Geen mogelijkheid tot factuur en nadien betalen (voor de firma). Voor ons nu heel... Super snelle levering, mooie kwalitatieve kaartjes, makkelijk bewerkingsprogramma. Klantenservice niet vriendelijk. Geen mogelijkheid tot factuur en nadien betalen (voor de firma). Voor ons nu heel gedoe om btw terug te vorderen. Jammer.

Peter

Snelle en correcte levering.

Marjan

Ik gebruikte prettyorange voor het ontwerpen en drukken van ons geboortekaartje. We hadden de keuze om alles zelf aan te passen en na enkele proefdrukken waren we helemaal tevreden. De kaartjes zelf... Ik gebruikte prettyorange voor het ontwerpen en drukken van ons geboortekaartje. We hadden de keuze om alles zelf aan te passen en na enkele proefdrukken waren we helemaal tevreden. De kaartjes zelf waren snel verzonden en al de volgende werkdag bij ons thuis!

Ine

Het ging zeer goed om het kaartje zelf te ontwerpen. Alleen spijtig dat er niet meer lettertypes beschikbaar zijn.
Bij het bestellen liep het jammer genoeg helemaal fout. We moesten een WEEK...
Bij het bestellen liep het jammer genoeg helemaal fout. We moesten een WEEK wachten op onze geboortekaartjes!

Eigen ontwerp mogelijk

Reactie Prettyorange.be:

Beste Ine,
Nogmaals bedankt voor je bestelling en het delen van je ervaring.
Beste Ine,
Nogmaals bedankt voor je bestelling en het delen van je ervaring.
Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je mooie geboortekaartjes, dat is natuurlijk niet zoals het hoort.
Ik heb je geprobeerd te bereiken via telefoon en mail, maar heb je niet te pakken kunnen krijgen, hopelijk heb je intussen wel het kleinigheidje ontvangen voor de kleine spruit. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen neem dan gerust nog even contact met ons op.

Stephanie

Fantastisch mooie kaarten

Snelle service, mooie kwaliteit

Hanne

Bestelling geplaatst , dag erna geleverd

topservice

Sanne

Ik ben zeer tevreden: een mooi, persoonlijk design met een snelle levering.

- Snel
- Gepersonaliseerde designs
- Ruim assortiment

Sofie

Onze geboortekaartjes besteld via Pretty Orange, en heel tevreden van het resultaat! Bedankt voor de mooie service!

Nathalie

Snelle levering en mooie kaartjes!