Steffi

Heel gemakkelijk om zelf je kaartjes te ontwerpen

Ik vond het heel goed dat ik een proefdruk kon bestellen.

Annelies

Makkelijk om zelf te ontwerpen en snel geleverd. Top!

Proefdruk met alle kleuren en papiersoorten voor goede keuze: nog gewijzigd dankzij die optie

Goele

Heel goed

Ze hebben mij heel goed geholpen , ik had stickers besteld ze hebben ze helemaal gepersonaliseerd zoals ik het wou

Evy

Heel betrouwbaar

Kristtien Michiels

Vandaag kregen we onze kaartjes, jammer van de verpakking, te klein gekozen en niet goed verpakt waardoor plooien in kaarten en enveloppe, anders zijn we wel tevreden met de afwerking en drukwerk

Manon

Mooi, kwalitatief... precies hoe we het in onze gedachten hadden

Axelle

Hele fijne ervaring gehad. Ik heb volledig mijn kaartje kunnen aanpassen aan hoe ik het wou. De bevalling vond plaats in een weekend en in die week viel ook nog eens een feestdag, er zou normaal... Hele fijne ervaring gehad. Ik heb volledig mijn kaartje kunnen aanpassen aan hoe ik het wou. De bevalling vond plaats in een weekend en in die week viel ook nog eens een feestdag, er zou normaal gezien vertraging zijn door overstromingen maar hier heb ik niks van gemerkt. Ik heb alles netjes aan gekregen zoals aangegeven op de site. De kaartjes zelf zijn ook heel mooi en van goede kwaliteit! Bij het uitpakken heb ik ook gemerkt dat er 4 extra kaartjes bijzaten. Dus zeker een aanrader. Ik ben heel tevreden

* veel verschillende keuze
* volledig aanpasbaar
* goede service
* mooie kaartjes van goede kwaliteit

Katleen

Vlot en goed

mooie kaartjes

Delfien

Mooi drukwerk, heel veel beschikbare afbeeldingen om je eigen ontwerp origineel af te werken.

Veel beschikbare ontwerpen
Sluitstickers