Anke

Correcte beschrijving product en levering

Kathy

Heel goede ervaring

Stiptheid, mooi afgewerkt product en kwaliteitvol

Christopher

Heel mooie kaartjes !

Kwaliteit

Brontë

Het is echt helemaal wat ik wou !
Het is echt helemaal wat ik wou !
Ik had een idee voor het geboortekaartje in mijn hoofd, maar vond nergens mijn ding. Maar hier had ik de mogelijkheid om vanaf een blanco kaartje te starten, en helemaal zelf te personaliseren. Het resultaat is echt WOWW ! De proefdruk was ook al 2 dagen later in de brievenbus. Super goede service !

Als je met een vraag zit antwoorden ze vrijwel onmiddellijk.

Saara

Super tevreden! Perongeluk een verkeerde bestelling geplaatst en dit hebben ze meteen geannuleerd en het bedrag meteen terug gestort waardoor ik een andere bestelling kon plaatsen

Veel keuze waardoor de opmaak van de kaart nog makkelijker werd

Astrid

Mooie kaarten en snelle service

Snelle service!

Valerie

Zeer correcte klantenservice

Snelle correspondentie
Goede opvolging
Duidelijke website

Ramona

Heel mooi resultaat. Leuk dat je proefdrukken kan bestellen.
Heel duidelijke en eenvoudige tool om de kaarten te ontwerpen!
De kaartjes zijn heel kwaliteitsvol en mooi gedrukt.
Wij...
Heel mooi resultaat. Leuk dat je proefdrukken kan bestellen.
Heel duidelijke en eenvoudige tool om de kaarten te ontwerpen!
De kaartjes zijn heel kwaliteitsvol en mooi gedrukt.
Wij zijn fan!

- Ontwerptool
- levertijden
- kwaliteit

Annelies Van Loon (besteld op naam van Lisette Guns)

Proefdruk geboortekaartje + gepersonaliseerde stickers doopsuiner

Bij de proefdruk van het geboortekaartje zaten heel veel kleurenstaaltjes voor zowel het kaartje als de envelop. Dit had ik niet verwacht maar ik was zeer aangenaam verrast! Kleuren in real life... Bij de proefdruk van het geboortekaartje zaten heel veel kleurenstaaltjes voor zowel het kaartje als de envelop. Dit had ik niet verwacht maar ik was zeer aangenaam verrast! Kleuren in real life zien is altijd beter dan enkel op de computer. Dankzij de stalen ben ik er zeker van dat zowel het kaartje als de envelop perfect zullen zijn qua kleur en dus ook perfect aan onze wensen zullen voldoen! En tevreden klanten maken vertellen zo’n dingen natuurlijk verder!