Sabine

Zeer positief! Veel mogelijkheden om helemaal je eigen creatie te maken! Bestelling en levering zijn erg vlot verlopen!

Mieke

Correct, vriendelijk, steeds snelle reactie

Snelle reactie per mail

Nele

Zeer goed

Snelle en goede service. Gemakkelijke site om zelf je kaartje te kunnen ontwerpen!

Elsi Spanoghe

Zeer vlotte service en erg mooi drukwerk. Zeer mooi vormgegeven. De verpakking van je bestelling is ook met zorg samengesteld en duurzaam!

- Duurzaam
- Kwaliteit
- Mooie kleuren
- Snelle levering
- Persoonlijk

Naomi

Keuze genoeg en betaalbaar.

Vlot bereikbaar en snelle levering.

Anneleen

Super service!

Duidelijke communicatie, praktische editor voor het maken van het kaartje en vlotte verzending en ontvangst!

Ellen

Goede klanten service na een foutje van onze kant! Alles correct, snel en mooi verlopen.

Klantenservice, snel, goede online editor.

Debbie

Super gemakkelijke website

Toffe kaartjes, snelle levering

Sara

Er waren een paar problemen in ons drukwerk geslopen echter heeft pretty orange er alles aangedaan om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Het uiteindelijke drukwerk is prachtig en we krijgen heel... Er waren een paar problemen in ons drukwerk geslopen echter heeft pretty orange er alles aangedaan om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Het uiteindelijke drukwerk is prachtig en we krijgen heel wat complimenten op ons geboortekaartje.

Klantendienst met de vriendelijkheid en snelle opvolging!

Lizzy

Vlotte service. Mooie kwalitatieve kaartjes. Eigen ontwerp is zeer mooi geworden