Marjan

Ik gebruikte prettyorange voor het ontwerpen en drukken van ons geboortekaartje. We hadden de keuze om alles zelf aan te passen en na enkele proefdrukken waren we helemaal tevreden. De kaartjes zelf... Ik gebruikte prettyorange voor het ontwerpen en drukken van ons geboortekaartje. We hadden de keuze om alles zelf aan te passen en na enkele proefdrukken waren we helemaal tevreden. De kaartjes zelf waren snel verzonden en al de volgende werkdag bij ons thuis!

Ine

Het ging zeer goed om het kaartje zelf te ontwerpen. Alleen spijtig dat er niet meer lettertypes beschikbaar zijn.
Bij het bestellen liep het jammer genoeg helemaal fout. We moesten een WEEK...
Bij het bestellen liep het jammer genoeg helemaal fout. We moesten een WEEK wachten op onze geboortekaartjes!

Eigen ontwerp mogelijk

Stephanie

Fantastisch mooie kaarten

Snelle service, mooie kwaliteit

Hanne

Bestelling geplaatst , dag erna geleverd

topservice

Sanne

Ik ben zeer tevreden: een mooi, persoonlijk design met een snelle levering.

- Snel
- Gepersonaliseerde designs
- Ruim assortiment

Sofie

Onze geboortekaartjes besteld via Pretty Orange, en heel tevreden van het resultaat! Bedankt voor de mooie service!

Nathalie

Snelle levering en mooie kaartjes!

Sarah

Vlotte service! Snelle levering! Mooie kaartjes! Duidelijke site!

Delphine

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

Johan Jochems bv

Mooi aanbod - vele mogelijkheden - duidelijk - gebruiksvriendelijk - en snelle service

Een beetje idem als hierboven