Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Evelien

Heel mooi resultaat en snel geleverd.

sofie

Mooie kaartjes, makkelijk personaliseer naar, iets duurder + niet zon mooie kwaliteit, kleurverschil voor en achter

Beste Sofie,
Bedankt voor jouw review.
Beste Sofie,
Bedankt voor jouw review.
Naar aanleiding hiervan hebben wij contact gehad met elkaar. In de online omgeving is te zien dat je verschillende kleuren hebt gebruik en dat dat de reden van het verschil in kleur is. Weet dat je altijd contact met ons op mag nemen als het bewerken niet helemaal lukt.
Wij hebben je nog aangeboden om een nieuw kaartje te laten drukken maar je hebt aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. Je mag hier natuurlijk altijd nog op terugkomen!
Sanne
Pretty Orange

Laura

Maken van de uitnodigingen ging super vlot, proefdruk werd snel geleverd en ook de uiteindelijke bestelling was er snel en zonder issues. We hadden 2 enveloppes te weinig maar die werden ons meteen... Maken van de uitnodigingen ging super vlot, proefdruk werd snel geleverd en ook de uiteindelijke bestelling was er snel en zonder issues. We hadden 2 enveloppes te weinig maar die werden ons meteen kosteloos nagestuurd van zodra ik hier melding van maakte. Echte aanrader!

liesa

Snelle levering! Prachtige uitnodigingen

Beste Liesa,
Bedankt voor je prachtige review!
Wat fijn dat je zo blij bent met je uitnodigingen :)
Robin
PrettyOrange

Hans

Mooie voorbeelden, maar proefdruk kwam niet overeen met finale druk. Wij hebben ook gekozen voor gouden letters en deze waren op elk kaartje anders gepositioneerd. Uitlijning is dus niet ok.

Mooie ontwerpen

Elien

Bedankingskaartjes voor het vormsel van mijn zoon besteld. Supertevreden!

De kleuren zoals op mijn computerscherm bij het ontwerpen van de kaartjes, waren identiek aan de afgeleverde kaartjes. Ik was zeer tevreden over de kwaliteit.
De levering gebeurde ook zeer snel.

Anke

Snelle correcte levering.

Snel, prijs kwaliteit is prima. Goed verpakt

Caroline

Zeer aangenaam verrast over de mogelijkheden en hun service, vooral de eerlijkheid en hulp viel op! Vlotte communicatie én zeer mooi resultaat! Dankjewel!

Zeer vriendelijk, eerlijk en vlot! Ze helpen je onmiddellijk, niets is hen teveel!

Beste Caroline,
Bedankt voor je mooi review.
Beste Caroline,
Bedankt voor je mooi review.
Wat fijn om te lezen dat we je positief hebben kunnen verrassen! Ik lees ook je verbeterpunt over de stickers, maar ik ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen :)
Robin
Pretty Orange

Pauline

Moest ik 100 sterren kunnen geven, ik deed het!
Super goede service!
Bij het ontwerpen heel veel keuze tussen verschillende designs, kleuren, papiersoort, afwerking,...
Zelfs tijdens...
Moest ik 100 sterren kunnen geven, ik deed het!
Super goede service!
Zelfs tijdens het drukken begeleiding via mail gekregen om zeker te zijn van alle details.
Verzorgde verpakking en snelle levering.

Vriendelijke service
Persoonlijke aanpak
Snelheid van levering
Verzorgd
Opties bij ontwerpen

Sanne

Topservice! Jullie zijn anders dan de rest en dat is wat ik zocht

Snelle service en prachtig afgewerkt product