Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Ann-Sofie

Alles heel vlot verlopen van ontwerp tot levering. Heel mooie kaartjes!

Tientje

Zeer gebruiksvriendelijk, mooie designs, leuke cutouts, met ruimte om je eigen ontwerpen te integreren.

Hans

Super, heel tevreden!

Laura

Mijn eerste proefdruk was niet zoals verwacht en via de klantendienst hebben ze me hierbij heel goed geholpen! Alles ging heel vlot en de mensen waren super vriendelijk!

Snelle service en helpen onmiddellijk als je met een probleem zit! Ook een vriendelijke klantendienst!

Beste Laura,
Bedankt voor je prachtige review!
Weet inderdaad dat je altijd kosteloos contact met ons mag opnemen. Wij staan graag voor je klaar :)
Met vriendelijke...
Beste Laura,
Bedankt voor je prachtige review!

Frank

Eenvoudig te maken en bestellen. Zeer snel geleverd.

Vicky

Niet goed.
3 keer opnieuw moeten bestellen en nu is het nog niet volledig...
Veel drukfouten: tekst ontbrak, foto's weg.
Daarnaast ook stickers die niet geleverd zijn.
Wel een...
Niet goed.
3 keer opnieuw moeten bestellen en nu is het nog niet volledig...
Veel drukfouten: tekst ontbrak, foto's weg.
Daarnaast ook stickers die niet geleverd zijn.
Wel een zeer behulpzame WhatsApp dienst die telkens opnieuw de bestelling deden.

Beste Vicky,
Beste Vicky,
We zijn erg geschrokken van je review en hebben op verschillende manieren contact met je geprobeerd op te nemen om het op te lossen. Helaas hebben we nog geen reactie van je gehad.
Als we nog iets voor je kunnen betekenen kan je reageren op een van onze mails. We denken graag mee.

Nathalie

Zeer goed!

Mooie ontwerpen, degelijke kwaliteit, snelle verzending

Privé

Erg teleurgesteld

Beste,
Beste,
We zijn erg geschrokken van je review en hebben op verschillende manieren contact met je geprobeerd op te nemen om te achterhalen wat er is mis is gegaan en het op te lossen. Helaas hebben we nog geen reactie van je gehad.
Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen als er iets mis is. We lossen het graag voor je op.

Emelie

Fantastisch!

Heel veel keuze, de site is makkelijk in gebruik.

Esther

Top!

Onmiddellijk hulp gekregen bij het ontwerpen toen ik een kleurverschil tussen voor en achterkant niet weggewerkt kreeg.
Originele ontwerpen