Erwin Rooster

Top configurator om je kaartje te maken op de PC. Snelle levering. Gewoon weg simpel. Iedereen kan het.
Min puntje is de prijs.

Snel leveren
Simpele configurator om je kaarten te maken.

Andre

Verkeerde bestelling geleverd.kwaliteit van druk primma

snel afgzhandeld

Reactie Pretty Orange:

Beste Andre,
Bedankt voor uw eerlijke review!
Wat jammer om te zien dat u ons een score geeft van 4 van de 10.
U geeft aan, ook in de mailwisseling met ons, dat u verkeerde kaarten heeft...
Beste Andre,
Bedankt voor uw eerlijke review!
Wat jammer om te zien dat u ons een score geeft van 4 van de 10.
U geeft aan, ook in de mailwisseling met ons, dat u verkeerde kaarten heeft gekregen.
We hebben meerdere keren gevraagd wat er precies verkeerd aan was maar kregen dit niet helder. Desondanks boden we u 40% korting op de herbestelling van de juiste kaart. U gaf aan daar geen gebruik van te willen maken.
Ik ben blij om te lezen dat u de afhandeling snel vond en tevreden bent met de kwaliteit van de kaarten zelf.
Als we verder nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons dan gerust weten.
Ik hoop u toch in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze shop!
Hartelijke groet,
Marije | Serviceteam Pretty Orange

Lennart

Snelheid en makkelijke bewerking van kaart op de site

Renée

Menukaarten besteld

Snelle levering en veel meer kaartjes ontvangen dan besteld.

Desirée

Redelijk tevreden over de geboortekaartjes. De website is duidelijk en het bestellen verliep soepel. De levering was snel en netjes. Er was wel verschil in kwaliteit tussen de kaartjes. Over het... Redelijk tevreden over de geboortekaartjes. De website is duidelijk en het bestellen verliep soepel. De levering was snel en netjes. Er was wel verschil in kwaliteit tussen de kaartjes. Over het algemeen waren ze mooi, scherp en naar verwachting, maar er zaten er enkele tussen die wat onscherp waren. Vooral bij de naam op de voorkant van het kaartje zag je duidelijk verschil in scherpte/kwaliteit. We hadden 75 kaartjes besteld en 75 enveloppen. Helaas hadden drie kaartjes geen envelop, want er zijn 3 enveloppen te weinig geleverd. Dat is ook wel slordig. Je betaald er voor en het moet gewoon kloppen.

Duidelijke website, fijn in gebruik

Reactie Pretty Orange:

Beste Desiree,
Bedankt voor je review! Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Beste Desiree,
Bedankt voor je review! Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Je geeft aan dat er enkele kaarten niet goed gedrukt zijn. Ook zijn er drie enveloppen te weinig bezorgd. Onze excuses hiervoor. Uiteraard horen alle kaarten dezelfde kwaliteit te hebben. Wat de enveloppen betreft hadden we het aantal beter moeten controleren voor verzending, inderdaad slordig.
Ik kan geen eerdere correspondentie van je klacht terugvinden. Jammer dat je niet gelijk contact met ons hebt opgenomen. Als kaarten niet goed gedrukt zijn drukken we deze, uiteraard op onze kosten, nogmaals voor de klant. We hebben nu niet de kans gehad om onze fout snel voor je te herstellen.
Na het lezen van je klacht hebben we gelijk contact met je gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Neem gerust contact met ons op als we nog iets voor je kunnen betekenen.
Dan wens ik je nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie dochter!
Hartelijke groet,
Pieter - serviceteam Prettyorange

Ans

Super goede service

Snel geleverd mooie kwaliteit

Monique

Eenvoudige manier om online kaarten te maken.

Prettig bedrijf, snelle reactie, prettige telefonische ondersteuning, zeer goede hulp.

Maureen

Belden ons op of het kleinen kaartjes moesten zijn. Wij vonden dat heel bijzonder.

goed

sandra Mateijsen

Makkelijke webshop, ruime keuze

Super snelle levering, uitstekende kwaliteit

Alex

Genoeg en mooie keuzes